Van den Brande

Vrij snelle levering en de aankoop was naar wens

Groenendaal van Rijn

Perfecte

Mila

Producten van hoge kwaliteit en goede service.

D. vdL

Extreem goede klantenservice. Ik was op zoek naar goed tuig en had wat andere vragen. Ik werd heel goed geholpen aan de telefoon. Nadat ik het tuig had ontvangen wist ik niet zeker of hij goed zat.... Extreem goede klantenservice. Ik was op zoek naar goed tuig en had wat andere vragen. Ik werd heel goed geholpen aan de telefoon. Nadat ik het tuig had ontvangen wist ik niet zeker of hij goed zat. Ook via de mail uitstekende hulp gehad. Enige wat ik toch jammer blijf vinden is dat er geen winkel is. Maar verder echt uitstekend!

Kris Schrooten

Niet goedkoop, wel top in orde. Degelijke kwaliteit. Goede duidelijke communicatie, ons zien jullie zeker nog eens. Kris

W

Zeer goede klantenservice. Reageert snel op mails. Geeft ook uitgebreide informatie over pasvorm van tuigjes en vraagt door aan de klant wat de bedoelingen ermee zijn om eventuele fysieke schade te... Zeer goede klantenservice. Reageert snel op mails. Geeft ook uitgebreide informatie over pasvorm van tuigjes en vraagt door aan de klant wat de bedoelingen ermee zijn om eventuele fysieke schade te voorkomen die veroorzaakt kunnen worden door onjuist gebruik.

Ik raad deze webshop aan!

Joan Kooyman

Heel positief

Lodewijk Hordijk

Uitstekend

Marcel Kroon

Geweldig bedrijf

Manon

Snelle levering, duidelijke website met voldoende informatie.