Karin

Goede service en snelle levering

Bernadet Colasse

Al een jaar of 7 gebruik ik de producten die verkocht worden bij actieve honden.
Niet goedkoop maar ze gaan in principe een hondenleven mee, goede telefonische service en per mail als je vragen hebt.
Ook fijn dat er geen dieren gebruikt worden om de producten te maken zoals leer.

Laura Köhler

Snelle levering zoals op de site vermeld stond

Cobie

Super snelle levering en goede kwaliteit

Heike

Nu voor de tweede keer contact met Actieve Honden en ook nu weer zeer goed geholpen. Kundige mensen die hun assortiment en de verschillen tussen de producten kennen en een goed onderbouwd advies... Nu voor de tweede keer contact met Actieve Honden en ook nu weer zeer goed geholpen. Kundige mensen die hun assortiment en de verschillen tussen de producten kennen en een goed onderbouwd advies geven. Als ik de volgende keer iets voor mijn honden nodig heb, zal ik dit weer bij hen bestellen.

ievgenii

Outstanding with Exceptional Stability and Support

Marielle van Meer

Super goed geholpen om het juiste hondentuig te vinden. Goede website, veel keuze, snelle verzending. Tuigje past perfect. Hond blij, baasje blij 😀

Meijer

Goede uitleg over het product en snelle levering .

Rachel van Westen

Door het enorme aanbod raakte ik een beetje de weg kwijt op de website, maar aan de telefoon werd ik perfect geadviseerd door iemand met verstand van honden. Maar dan bedoel ik ook ECHT verstand van... Door het enorme aanbod raakte ik een beetje de weg kwijt op de website, maar aan de telefoon werd ik perfect geadviseerd door iemand met verstand van honden. Maar dan bedoel ik ook ECHT verstand van honden. Super! Het is dat ik maar vijf sterren kan geven, want ze hebben er zeker meer verdiend.

Eef Faber

Overleg gehad over de maat van zwemvest voor mijn hond.
Fotos gestuurd waarmee daar weer werd meegekeken.
Zeer behulpzaam en aardig personeel.
Zeer tevreden,ook over de kwaliteit van...
Overleg gehad over de maat van zwemvest voor mijn hond.
Fotos gestuurd waarmee daar weer werd meegekeken.
Zeer behulpzaam en aardig personeel.
Zeer tevreden,ook over de kwaliteit van ruffwear zwemvest!