Herman Van Gestel

Zeer tevreden over,goede informatie en snelle afhandeling.

Bianca

Top advies gekregen. Heb een goldendoodle die achteruit uit haar Dog Copenhagen tuig ontsnapt. Nu op advies de Ruffwear Web Master Harnas Escape Proof Slate Blue maat M in gebruik. Heel blij mee.... Top advies gekregen. Heb een goldendoodle die achteruit uit haar Dog Copenhagen tuig ontsnapt. Nu op advies de Ruffwear Web Master Harnas Escape Proof Slate Blue maat M in gebruik. Heel blij mee. Sophy komt er niet meer uit dus voor mij een heel stuk relaxter wandelen.

H schols

Mooie producten voor elke hondenliefhebber.

Hondentrimsalon kim bloemen

Goed advies, snelle levering

Rianne

Super bedrijf! Inmiddels praktisch vaste klant en nog nooit teleurgesteld. Denken mee, reageren snel op mails, zijn heel klantvriendelijk en hebben goed en mooi spul op voorraad. Ik zou dit bedrijf... Super bedrijf! Inmiddels praktisch vaste klant en nog nooit teleurgesteld. Denken mee, reageren snel op mails, zijn heel klantvriendelijk en hebben goed en mooi spul op voorraad. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden die iets willen bestellen voor hun (actieve 😁) hond.

Te lindert

Zeer goede ervaringen, als iets niet goed is maar ook met retour en andere maat is snel geregeld

Ita Wisse

Prima service, snelle levering. Alleen jammer dat je eventueel retourkosten moet betalen

Saskia

Altijd geweldig

Jeannette

Super snelle levering. En door maten schema bij het artikel past het tuig precies.

A.H.

Topbedrijf!!
Snelle levering, goede kwaliteit.