Heel goed

Smiddags bestelt. Andere morgen in huis

P. de Oude

- Duidelijke site
- Goedkoop
- Snelle afhandeling

nicole de meer

Zeer tevreden ben ik. Het koste mij even moeite om uit te zoeken welke adopter ik moest hebben aangezien er zeer veel versie zijn, maar dankzij de informatie op de site heb ik nu een adopter wie... Zeer tevreden ben ik. Het koste mij even moeite om uit te zoeken welke adopter ik moest hebben aangezien er zeer veel versie zijn, maar dankzij de informatie op de site heb ik nu een adopter wie precies goed is. De bezorging was best snel, zeker aangezien ik bestelde in het paasweekend, en het werd heel netjes bezorgt, goed ingepakt.

De juiste product voor een goede prijs. Goede informatie zodat je de juiste adopter kan vinden. En prima bezorging, zat zo goed ingepakt dat zelfs als de bezorging onvoorzichtig was dat de adopter... De juiste product voor een goede prijs. Goede informatie zodat je de juiste adopter kan vinden. En prima bezorging, zat zo goed ingepakt dat zelfs als de bezorging onvoorzichtig was dat de adopter niets kon overkomen, veel bedrijven kunnen hier nog iets van leren

A. Teerink

Ik kreeg de juiste adapter toegestuurd en had hem de volgende dag al in huis.

Snelle service, juiste product, 1 jaar garantie en geen verzendkosten. Wat wil je nog meer?

Nee, ik zou het niet weten.

Uitstekend snelle levering

Goed product

Snelle levering van het product
Duidelijke site
Prijs
Goed product

K. Boetes

Zeer overzichtelijke site. Makkelijk te bestellen en een zeer snelle levering. Namiddags besteld en de volgende ochtend om half elf was de bestelling binnen.

Overzichtelijk en super snelle levering.

ruben

Snelle service, goed bereikbaar en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Zie boven

Jules

Mijn ervaring is het volgende, Makkelijke bestelprocedure, prima prijs/kwaliteit, correcte en snelle bezorging.

Zie ervaringen

Tip, blijf innoveren.

Kristhan

Ik heb hier mijn adapter besteld, en alles stond keurig netjes aan gegeven. Ook kreeg ik nog een aantal mailtjes dag alles werd verstuurt en ze lieten weten dat ik mijn product op mijn telefoon kon... Ik heb hier mijn adapter besteld, en alles stond keurig netjes aan gegeven. Ook kreeg ik nog een aantal mailtjes dag alles werd verstuurt en ze lieten weten dat ik mijn product op mijn telefoon kon volgen

Ja ik vond het fijn dat alles duidelijk stond beschreven