Hoe heeft u onze service ervaren?
Wat vind u van onze dienstverlening?

TU Gouda

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

wanneer de klant logistieke hulpmiddelen retour aanbied svp direct meenemen (gaat nu top trouwens) project asml hoogendoorn

Bedrijfshelden

RVS Products

Dankzij de flexibele opstelling en het meedenken in verschillende vraagstukken, is de samenwerking erg prettig.

Esco Aandrijvingen BV

Zeer prettig!

Axioma BV

Zeer goed. ACE is zeer flexibel en vervoert onze goederen iedere keer weer naar volle tevredenheid.

KSB Manufacturing Netherlands BV / Duijvelaar Pompen BV

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Ja, na levering bij de klant de POD mailen naar ons. Die hebben wij nl. nodig.

Printable

We werken nu enige tijd samen en we zijn heel erg tevreden

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Soms vinden onze klanten het weleens vervelend dat een levering er 2 dagen over doet, ideaal zou 1 dag levertijd voor ons zijn, maar we hebbben er uiteraard ook alle begrip voor dat jullie goed... Soms vinden onze klanten het weleens vervelend dat een levering er 2 dagen over doet, ideaal zou 1 dag levertijd voor ons zijn, maar we hebbben er uiteraard ook alle begrip voor dat jullie goed proberen te combineren. Uiteindelijk ook beter voor het milieu.

Sander Matthijsse

Goed maar wel een grote kanttekening. Deze koerier is ingehuurd door TheNextShop. Een pakket van 100+ kilo en van 2.4m lang werd geleverd door maar 1 persoon. Mijn buurman heeft kunnen helpen maar... Goed maar wel een grote kanttekening. Deze koerier is ingehuurd door TheNextShop. Een pakket van 100+ kilo en van 2.4m lang werd geleverd door maar 1 persoon. Mijn buurman heeft kunnen helpen maar stel dat hij er niet was geweest, had niemand kunnen tillen.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Bij 100 kilo+ pakketten niet maar 1 persoon sturen.

enk

Rare ervaring . Had wat besteld en dat zou geleverd worden met ACE Couriers. Rond de afgesproken tijd kwam er een pensioengerechtigde mevrouw aan de deur met de vraag of ik wat besteld had zo ja of... Rare ervaring . Had wat besteld en dat zou geleverd worden met ACE Couriers. Rond de afgesproken tijd kwam er een pensioengerechtigde mevrouw aan de deur met de vraag of ik wat besteld had zo ja of ik dat dan uit de auto wilde tillen want zij kon niet tillen. Nu heb ik een hernia maar op dat kwam de buurman aan fietsen. Hij heeft het uit de auto gepakt maar tot mijn verbazing zat achter het stuur gewoon een man te wachten .Tot mijn buurman het pakket gepakt Had. Ik vind dit een rare situatie dat het pakket niet aan de deur word geleverd en
ik wel 12,50 euro moet betalen voor verzendkosten. Heel raar

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

zie hier boven heren die uit de auto komen en kunnen tillen en geen pensioengerechtigde vrouw aan de deur laten komen

Bruins

Dik tevreden over het vervoer