Hoe heeft u onze service ervaren?
Wat vind u van onze dienstverlening?

Letterpress Winkel

Netjes op tijd en vriendelijke mensen. Gewoon goed en betrouwbaar.

Henk Wiggers

Bandentransport van Den Bosch naar Amsterdam geheel per email geregeld en vlekkeloos afgehandeld!

Prima service. Afspraak = afspraak

HWVA

Betrouwbare leverancier van transporten.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

1) Altijd antwoorden op originele aanvraag email met de aanbieding, zodat de randvoorwaarden uit de aanvraag worden mee genomen. Dit gebeurd meestal ook.

britannia film producties

Prima contact, snelle reactie, afspraken correct nagekomen

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

J. Frijters / SAP Nederland B.V.

Moesten met spoed dezelfde middag nog 3 grote 65" schermen op verrijdbaar onderstel van Den Bosch naar Amsterdam vervoeren. Via Google bij Ace uitgekomen en na een belletje kon het direct geregeld... Moesten met spoed dezelfde middag nog 3 grote 65" schermen op verrijdbaar onderstel van Den Bosch naar Amsterdam vervoeren. Via Google bij Ace uitgekomen en na een belletje kon het direct geregeld worden, inclusief retourtransport de volgende dag. Prima ervaring dus!

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Wellicht een notificatie over verwachtte aankomsttijd koerier bij mogelijke vertraging.

Positief

Klaas

Flexibel, betrouwbaar, goede communicatie. En een zeer goede prijs. Zeer aan te bevelen.

Cosmetic Haircare BV / B.P. Meijs

Goede ervaring. Aanvragen voor transporten gaan snel en duidelijk.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Wellicht handig om de afhaaltijden te communiceren. Bij 48uurs leveringen is niet altijd duidelijk wanneer de zending wordt afgehaald. Even een belletje is daarbij genoeg, lijkt mij.

Executieverkopen Belgie

Regelmatig vervoer van internationale zendingen!