Hoe heeft u onze service ervaren?
Wat vind u van onze dienstverlening?

enk

Rare ervaring . Had wat besteld en dat zou geleverd worden met ACE Couriers. Rond de afgesproken tijd kwam er een pensioengerechtigde mevrouw aan de deur met de vraag of ik wat besteld had zo ja of... Rare ervaring . Had wat besteld en dat zou geleverd worden met ACE Couriers. Rond de afgesproken tijd kwam er een pensioengerechtigde mevrouw aan de deur met de vraag of ik wat besteld had zo ja of ik dat dan uit de auto wilde tillen want zij kon niet tillen. Nu heb ik een hernia maar op dat kwam de buurman aan fietsen. Hij heeft het uit de auto gepakt maar tot mijn verbazing zat achter het stuur gewoon een man te wachten .Tot mijn buurman het pakket gepakt Had. Ik vind dit een rare situatie dat het pakket niet aan de deur word geleverd en
ik wel 12,50 euro moet betalen voor verzendkosten. Heel raar

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

zie hier boven heren die uit de auto komen en kunnen tillen en geen pensioengerechtigde vrouw aan de deur laten komen

Bruins

Dik tevreden over het vervoer

N. de Smits

Zeer goed

Nee, ga zo door

GR

Verrassend

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Eerder track en trace versturen.
Krijg op 6 januari om 8.00 uur mail dat vanaf 7.30 kunnen komen en vervolgens staan jullie om 8.15 al op de stoep.

Peacesleepers

Korte lijnen, goed contact, automatische berichtgeving bij pick up en aflevering.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Communicatie over een wijziging van het ophaalmoment kan nog iets beter

Heijmerink Wagemakers

Prima samenwerking en goede service

Fietshangar BV

Fijn om mee samen te werken

SedumSpecialist.nl

Erg prettig, meedenkend en snel!