Gijs van den Heuvel

Super service en contact

Snelle levering en juiste advies

Geen verbeterpunten

Beste Gijs van den Heuvel,
Beste Gijs van den Heuvel,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

F.David

Had een accu besteld voor mn Harley. prijs was goed. wilde hem inbouwen zaten de contacten 3 mm terug van de voorkant van de accu. heb hem toch maaringebouwd en voorlopig start de motor iedere keer.... Had een accu besteld voor mn Harley. prijs was goed. wilde hem inbouwen zaten de contacten 3 mm terug van de voorkant van de accu. heb hem toch maaringebouwd en voorlopig start de motor iedere keer. maar ik denk dat hij niet zoveel power heeft op den duur. we gaan het zien.Verder gewoon netjes op tijd geleverd.

snelle levering . heel aardige dame gesproken bij het bestellen

misschien een idee om je te verdiepen in het soort accu wat in een bepaald soort motor gaat. Dan kan je de klant (leek)goed voorlichten en misschien een betere accu verkopen

Beste David,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Beste David,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!

eric

Redelijk

Simpel snel

stippen met de hele tijd om review vragen.. bloed irritant

Beste Eric,
Beste Eric,

Roel P.

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Beste Roel P.,
Beste Roel P.,

lekens

+++ snelle correcte levering

gewoon goed

Beste Lekens,
Beste Lekens,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!

Lutt

Zeer goed geholpen

DE LEDERCHIRURG

Top ik kan niets anders schrijven van het begin van de bestelling tot aan het afleveren perfecte communicatie en levering

Cem Ozugur

Erg verrassende ervaring

Duidelijke webshop, goede prijzen en snelle levering

Beste Cem Ozugur,
Beste Cem Ozugur,

Hillinga,H. Particulier

Bestellen en dan volgende dag in huis.
Correcte telefonische informatie.

Martin

Geweldig!

Duidelijk website, snelle levering!

niets

Beste Martin,