Huijskens Mathias

Voor de eerste keer besteld,en meteen verwondert over de snelle afhandeling,levering duurde wel iets langer maar ben zeer tevreden,een aanrader

Fred Schager

Nette vlotte levering van bestelde accu!!

Snelle correcte levering en de prijs.

Voorlopig geen

Snelle levering van de bestelling

Duidelijke en gebruiksvriendelijke web site

Falco

Goede website, en doen wat ze beloven.

De accu was niet dusdanig geladen dat ik de motor er op kon starten.

Familie De Vries

Zoals beloofd op de site, snelle levering door een vakkundige bezorger. Prijs-kwaliteit verhouding is prima te noemen.

Duidelijke website en prijzen.

Eric Boeren

Heel fijne website, goede zoekfunctie en duidelijke omschrijvingen. Zeer snelle levering en tussentijdse terugkoppeling over eventueel nog snellere levering. Same day delivery hebben ze waargemaakt.

Goede zoekfunctie

Nee, dit is zoals het behoort te zijn

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je super mooie review Eric. De zon schijnt net iets feller voor ons vandaag! 🌞😎
Fijn dat we nog dezelfde dag een nieuwe accu bij je hebben kunnen leveren. Veel plezier en graag tot de volgende keer!

J.Steegh

Super service.
Een dag eerder geleverd dan verwacht,
klasse.

A Kunst

Eerste keer een zeer goed ervaring zowel telefonische advies als de bestelling. In de ochtend besteld dezelfde dag nog thuis bezorgd.

Veel kennis, keuze en snel geleverd

Reactie AccuDienst.nl:

Dank voor uw geweldige review meneer Kunst.
Dezelfde dag leveren is voor ons een koud kunstje. 😉
Veel plezier van de scootmobiel accu's en graag tot de volgende keer.

Koef

Super service, netjes gebeld dat bestelling dagje eerder kon komen!

H. Snoek

Wat een super bedrijf, accu snel en goedkoop geleverd tegenover andere online bedrijven. Helaas was de accu kapot, kom 1x per 1000 voor en dat was dus bij mij. Maar geen probleem, ff bellen en...

Goedkoop en hele snelle levering.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw schitterende feedback, daar worden we vrolijk van. 😊
Balen dat de accu precies bij u stuk moest zijn maar gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen voor u. Service en lage prijzen zijn kernwoorden binnen onze organisatie.
Graag tot de volgende keer!