Jah Sonic muziek

Taxi Sadhoe

Levert naar wenst en op maat

Heel goed en snel geleverd

Zo is t prima geen verbeterpunten

W

Super leverancier. Zeer snelle verzending, scherpe prijs

Zeer snelle verzending, scherpe prijs

Carlo

Keuze uit goede merk-accu's voor een lage prijs, snelle levering, top!

goedkoop, goede keuze

Pim

Topbedrijf, bestelde op donderdag rond 10 uur een accu. Die avond werd een defecte bezorgd, je kan gewoon een appje sturen en de volgende avond had ik een nieuwe!

Perfecte klantenservice, snelle levering

Accu's beter controleren voor verzending

Ton van Zanten

Erg goede en snelle levering

Alles

Wim Schiereck

Accu besteld en zoals beloofd binnen een dag afgeleverd. Bleek een kleine beschadiging te hebben. Gebelde medewerker stond erop dat deze onmiddellijk werd omgeruild om ieder risico te vermijden. Ook... Accu besteld en zoals beloofd binnen een dag afgeleverd. Bleek een kleine beschadiging te hebben. Gebelde medewerker stond erop dat deze onmiddellijk werd omgeruild om ieder risico te vermijden. Ook deze binnen een dag afgeleverd.
Dat alles zonder kosten.
Complimenten voor de service.

Goedkoop, snel en service gericht

Vervoerder zorgvuldiger met goederen om laten gaan. Scheelt ergernis en kosten voor verzender.

Priya Mangli

Snelle service

naar aanleiding van mijn telefoontje na me bestelling kon de bestelling dezelfde dag nog geleverd worden in de avond, top service!

R van Dijk

Smeer olie besteld via de telefoonwant via de app lukte het niet, maar ben netjes geholpen door de telefoniste, die heeft mijn bestelling geplaatst, rond1630.uur.De andere dag om 17.00 uur de... Smeer olie besteld via de telefoonwant via de app lukte het niet, maar ben netjes geholpen door de telefoniste, die heeft mijn bestelling geplaatst, rond1630.uur.De andere dag om 17.00 uur de bestelling thuis. Zeker voor herhaling vatbaar.,en nog bedankt voor de goede service. Vrr groet R van Dijk.

Armand

Prima bedrijf

Goede prijs en zeer snelle levering accu