Piet temming

Een zeer snelle levering namiddags in huis en avonds kon ik weer fijn rijden heb hem via Google gevonden en raad het iedereen aan met dit bedrijf in zee te gaan
👍

Ed V

Na zéér goede ervaring verleden jaar oktober met een accu voor mijn eigen auto ... nu dus via AccuDienst.nl voor het autootje van mijn dochter de zelfde weg gevolgd. Hoge nood, auto nodig om een...

Mike Saliha

Heb op 4 mei een accu besteld en iets later een acculader , gevraagd of deze samen konden worden geleverd, dat was geen probleem. Heb nog de accu aangepast omdat de verkeerde was besteld. Dat was...

Betere communicatie naar de klant

P. Hardam

Nog nooit van gehoord. Via google hier terecht gekomen. Nu beveel ik dit bedrijf aan iedereen aan als zijnde heel betrouwbaar. Netjes een sms zelfs gehad. Keurig hoor.

Mark

Accu 's ochtends leeg, 's middags een nieuwe besteld en 's avonds geleverd. Helemaal top!

Zeer soepel bestel- en leveringsproces.

De_Eik

Wat een super aanbieding, zeer snelle micro SD geschikt voor 4K filmen etc.
De volgende dag al in de brievenbus, ik hoop op meer van deze aanbiedingen

Joop

Zeer correcte en snelle levering, scherpe prijs en goede opvolging van de levering

Zie boven

Geen ga zo door

foxje

Uitstekend.

Duidelijke info op website, snelle levering.

Peter Koolhout

Perfecte service, snel, correct en bijzonder goed geinformeerd over de voortgang van de order en transport. Echt een aanrader.

Kees uit Rotterdam

Goed.

In mijn geval goedkope en snelle levering.

Jammer dat de bezorger van de accu, de oude accu niet mee wilde nemen, dit koste ons een extra rit naar het milieupark.