Robert van Dijk

snelle levering

ga zo door

Wietze Poepjes

Al eens eerder een accu besteld, volgende dag geleverd, daarna nog eens een accu besteld, ook volgende dag thuis...beide accu's voldoen uitstekend, met andere woorden dik tevreden. Kortgeleden...

Eugene

Zeer goed.

snelle service, lage prijs.

nee

Hans Ottelé

De levering die vrijdag overdag zou komen kon niet worden geleverd. Bij navraag zou het nog wel vrihjdagavond kunnen worden bezorgd. Helaas bleek dat ook niet meer te lukken en nou wordt het...

Leuke chat-sercice.

Op tijd leveren en toezeggingen nakomen

F.Kan

Goed afgeleverd en snel

Bestelling verliep erg soepel en levering was zeer snel en correct.

Kok uit Ermelo

Vlekkeloos, niks op aan te merken en geruisloos. Beter kon ik het niet treffen.

Voldoet aan de eisen van de ideale leverancier: Doet wattie zegt, zegt wattie doet. Ik ben er wijs mee!

Nee, ik heb echt niets aan te merken

Tineke van den Bovenkamp

Ik belde 2 dagen geleden om advies te vragen over een Optima accu voor in mijn camper busje.
Voor de 2e keer was een Optima accu ontploft en ik wilde weten hoe dit opnieuw kon gebeuren.

Gezien de nare ervaring met de accu, heb ik 2 dagen later opnieuw contact opgenomen. Ik was angstig om de accu aan te sluiten. Lag het misschien aan de druppellader die ook in de camper gemonteerd zit. Ik heb via de chat contact gehad en verteld welke lader ik er tussen heb zitten.
Ook dit keer werd de tijd genomen om het voor mij uit te zoeken en mij gerust te stellen.
Wat een fantastisch vriendelijke medewerkers. Dikke pluim van mij.

Sammy

Top

Goede snelle service

G Sabriev

Ordered an Varta Battery for my car and process was extremely smooth. They use an innovative transportation company and you get notifications before driver arrives which was awesome!

Keep up the good work!

None