Albert

Ik had al vaker een accu bij accudienst bestelt en nog steeds goede bezorging goede accu.ze doen wat ze beloven absoluut geen klachten.
Vriendelijk bedankt voor de goede service.

Guus van der Klaauw

De accu van onze auto bleek op te zijn. Gezocht op merk en type. De gewenste accu bleek bij AccuDienst het goedkoopst te zijn. Bestellen en betalen ging gemakkelijk. Levering de volgende dag al. De...

makkelijk bestellen en betalen en vervolgens snelle levering.

Houden zo

Huijskens Mathias

Voor de eerste keer besteld,en meteen verwondert over de snelle afhandeling,levering duurde wel iets langer maar ben zeer tevreden,een aanrader

Fred Schager

Nette vlotte levering van bestelde accu!!

Snelle correcte levering en de prijs.

Voorlopig geen

Snelle levering van de bestelling

Duidelijke en gebruiksvriendelijke web site

Falco

Goede website, en doen wat ze beloven.

De accu was niet dusdanig geladen dat ik de motor er op kon starten.

Familie De Vries

Zoals beloofd op de site, snelle levering door een vakkundige bezorger. Prijs-kwaliteit verhouding is prima te noemen.

Duidelijke website en prijzen.

Eric Boeren

Heel fijne website, goede zoekfunctie en duidelijke omschrijvingen. Zeer snelle levering en tussentijdse terugkoppeling over eventueel nog snellere levering. Same day delivery hebben ze waargemaakt.

Goede zoekfunctie

Nee, dit is zoals het behoort te zijn

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je super mooie review Eric. De zon schijnt net iets feller voor ons vandaag! 🌞😎
Fijn dat we nog dezelfde dag een nieuwe accu bij je hebben kunnen leveren. Veel plezier en graag tot de volgende keer!

J.Steegh

Super service.
Een dag eerder geleverd dan verwacht,
klasse.

A Kunst

Eerste keer een zeer goed ervaring zowel telefonische advies als de bestelling. In de ochtend besteld dezelfde dag nog thuis bezorgd.

Veel kennis, keuze en snel geleverd

Reactie AccuDienst.nl:

Dank voor uw geweldige review meneer Kunst.
Dezelfde dag leveren is voor ons een koud kunstje. 😉
Veel plezier van de scootmobiel accu's en graag tot de volgende keer.