Renie van Hooren

Deze remolie werkt perfect.

Jos Zon

Goede en duidelijke ondersteuning en advies

Wilco

Slecht, maar na 2x klagen toch opgelost.

Overkleeft

Top

Bezorgt op tijd

Niet

Richard

Snelle levering en duidelijke website

Duidelijke website

Leo Meijers

Top, goede website, overzichtelijk, (ik wist niet dat er zoveel accu's in mijn motor passen...), snel geleverd, zelf een dag eerder dan verwacht, prima site. bij mijn volgende accu ben ik er weer!

A.L. Schonewille

Gister op zondag 14-10-18 een accu besteld. Deze zou volgens de site de 16e s'avonds bezorgd worden... Krijg van morgen een bevestigingsmail dat de accu klaar stond voor verzending en dat hij...

Goede snelle service qua verzenden

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je geweldige review! 😁 Fijn dat we de zo snel een nieuwe 🏍accu hebben kunnen leveren bij je! Veel plezier ervan en tot de volgende keer!

Tom

Ik heb een nieuwe accu nodig voor mijn motor. Via Google kwam ik bij dit bedrijf en heb via de chatfunctie wat vragen gesteld. Direct antwoord en de goede info geleverd. Hier ga ik met een goed...

Heb nog niets besteld maar wel gebruik gemaakt van de chatfunctie. Was ik erg tevreden over.

Zo doorgaan.

Bern

Snelle levering van de Accu, dit omdat je met de auto anders te lang stil blijft staan. De prijs is gemiddeld , en niet te duur. Dus ben zeer tevreden met de levering en webshop van accudienst!

Gemiddelde goede prijs-kwaliteit

Ivp

Makkelijk om eigen computer te scannen, zodat je het juiste geheugen erin kunt plaatsen. Goed advies via de mail en snelle levering.