AccuDienst.nl

AccuDienst.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop AccuDienst.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1772
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen AccuDienst.nl met 9.6/10. Gebaseerd op 1772 ervaringen.

H. Kleinrouweler
H. Kleinrouweler

Levertijd was sneller danzij bestelling aangegeven.

Zeker een aanrader.

Chris Kin
Chris Kin

Duidelijke informatie, nette prijzen en snelle levering.

Uitstekend!.

Van Leeuwe
Van Leeuwe

Duidelijke website.
Goede prijzen.

Ik heb met internetbankieren betaald op de dag van de bestelling 12/7 en meldde per mail de betaling
Ik ontving alle bevestigingen onmiddellijk. Toen ik track en trace niet kon gebruiken veronderstelde ik een probleem en melde dit met toezending betaalbewijs op 13/7. Geen reactie. Op 14/7 gebeld . Men was uiterst vriendelijk en ging dit nazien. Uiteraard zag men direct de betaling en bevestigde onmiddellijk. De verzending kon dan op 14/7 van start gaan en werkte perfect. Zaterdagavond 15/7 bestelling ontvangen.
Komt dit door de betaalwijze? Indien ja dit duidelijker maken voor Belgische Klanten. Onmiddellijk met internetbankieren is naar mijn gevoel vooraf betalen.
In de toekomst betaal ik met kredietkaart en neem de extra kost erbij om geen probleem te hebben.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Behoudens het niet snel vaststellen dat de betaling uitgevoerd was, waarvoor ik zelf belde, nadat mijn mailbericht met betalingsbewijs nog niet gelezen was en daardoor alles 1 dag vertraagd werd , zeer tevreden.

John Vissers

Accu werd binnen afgesproken tijdspanne afgeleverd. jonge bezorgster, die de 20 meter van busje naar mijn voordeur met maar liefst 24 kg wegende accu in handen overbrugde, was zelfs bereid om accu nog wat verder te dragen. super!!!!.

Fred Blom
Fred Blom

Precies zoals ik als klant wens te worden behandeld

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uidelijke website en zeer snelle levering.

A.van der Zaag
A.van der Zaag

Snelle levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele goede service. accu zeer snel geleverd. website met duidelijke informatie. ben zeer te vreden.

S.Feenstra
S.Feenstra

Stonden plots met lege accu in onze caravan in Drenthe. Direct accu besteld die de
de volgende morgen al bij de caravan op de camping opgeladen en wel werd bezorgd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service en snelle levering.

J.H.A.Poort
J.H.A.Poort

De vlotte afhandeling en snelle levering.

Ik zou het niet weten, naar mijn idee kan men van een web-winkel niet meer verwachten.
Mijn advies: Ga zo door.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke site, makkelijk om een keuze te maken, snelle levertijd, goede prijs en tot dusver een zeer goede werking van de batterij.

Peter Boos
Goed (8/10)
Peter Boos

Goede prijs voor A merken

Track and trace van bestelling.

Score voor AccuDienst.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Makkelijk en snel bestellen. .
snelle levering . track en trace was het enigste wat een punt van verbetering is.

Bedrijfsinformatie

AccuDienst.nl is onderdeel van MAPP. Een Rotterdams bedrijf met diverse webwinkels. Een nieuwe motor accu kopen of auto accu kopen doe je bij AccuDienst.nl. Ook voor een laptop accu, boot accu, caravan accu of heftruck accu ben je bij AccuDienst.nl aan het juiste adres!
Adres
Hongkongstraat 86 - 88