AccuDienst.nl

AccuDienst.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop AccuDienst.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1741
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen AccuDienst.nl met 9.6/10. Gebaseerd op 1741 ervaringen.

WM
WM

De beste prijs

nvt

Score voor AccuDienst.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op dat moment beste prijs voor de accu en snel bezorgd. wat wil je nog meer?.

Greet tijsen
Greet tijsen

Alles was goed we werden heel goed geholpen helemaal top

Zou echt niet weten wat jullie doen wat je beloofd ??

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele goede service mbt de accu die wij moesten hebben en goed geholpen..
het product dat wij hebben besteld was mooi optijd echt zoals jullie zeggen alleen maar loff voor deze zaak een dikke 10.

Marcel
Goed (8/10)
Marcel

Juiste productomschrijving en prijs.

tracking systeem, waarbij beter het tijdstip van levering gekend.

Score voor AccuDienst.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Omvormer besteld. onberispelijke levering. de levering duurde wel even (buitenland) maar was voor mij geen punt..
het tijdstip van verzenden werd medegedeeld, echter over de vermoedelijke leveringsdatum was ik in het ongewisse.

mark doorschodt
Onacceptabel (1/10)
mark doorschodt

Reactie AccuDienst.nl:

Geachte heer Doorschodt,

Bedankt voor het plaatsen van uw review, we stellen elke feedback zeer op prijs.
Inmiddels hebben wij zowel telefonisch als via e-mail contact met u gehad.
Wij hebben uw diverse foto's toegestuurd. De foto's zijn afkomstig uit video opnames, waarin duidelijk te zien is hoe wij uw zending zorgvuldig verpakken.
In de opname is te zien dat de accu's correct in de doos worden verpakt. De accu's zijn zo geplaatst dat de polen onmogelijk tegen elkaar aan zouden kunnen komen tijdens transport. Bovendien is elk van de vier accupolen afzonderlijk afgeschermd met een plastic beschermkap.
Het lijkt ons zeer onwaarschijnlijk dat PostNL de doos open zal maken, om de vier beschermkappen eraf te halen en vervolgens de accu's met de polen tegen elkaar aan terug in de doos te leggen. Om daarna de doos netjes, zonder sporen aan de buitenkant opnieuw te sluiten en te bezorgen.

Wij zijn ervan overtuigd dat de kortsluiting niet kan zijn ontstaan tijdens het transport. Toch hebben we u, uit coulance, een forse korting aangeboden op twee nieuwe accu's.
Wij vinden de situatie zeer spijtig en we hadden het uiteraard liever anders gezien.

MAPP

Score voor AccuDienst.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Twee accu's besteld. bij opening van de verpakking bleken ze kortsluiting met elkaar te hebben gemaakt. gevolg: aansluitpinnen weggesmolten, zelfs doos en factuur zwartgeblakerd. klanten'service' gebeld. de medewerker blijft volhouden dat dit niet bij hen of onderweg gebeurd kan zijn, terwijl ik de foto's als bewijs heb. ik kon alleen een korting krijgen bij een nieuwe aankoop. ik koop hier nooit meer en ga ze aansprakelijk stellen.

Paul
Paul

Snelle service

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Peter de Vries
Peter de Vries

Scherpe prijs en snelle levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In mijn zoektocht naar een goede en betrouwbare accu voor mijn auto kwam ik bij de accudienst terecht, daar heb ik geen spijt van!.
met het invoeren van de juiste gegevens vond ik gemakkelijk een aantal accu's die geschikt waren, waaruit ik zelf een keuze gemaakt heb. .
de levering was, zoals beloofd, erg snel!.

Jan
Jan
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede snelle service, goed product.

Wim Boonen
Wim Boonen
Score voor AccuDienst.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering, goed produkt.

jwpoeschmann
jwpoeschmann

Snelle reactie op e-mails.Accurate verwerking bestelling.

Nen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede spullen ,goede service.prima zaak.

J.Demmendal
J.Demmendal

Buitengewoon klantgericht.

Niet

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na 1,5 jaar bleek een van de accu's van mijn scootmobiel defect. beide accu's kostenloos vervangen. .
prima webshop. waren ze allemaal maar zo klantgericht.

Bedrijfsinformatie

AccuDienst.nl is onderdeel van MAPP. Een Rotterdams bedrijf met diverse webwinkels. Een nieuwe motor accu kopen of auto accu kopen doe je bij AccuDienst.nl. Ook voor een laptop accu, boot accu, caravan accu of heftruck accu ben je bij AccuDienst.nl aan het juiste adres!
Adres
Hongkongstraat 86 - 88