BM

Super snelle levering, snelle en goede manier van communiceren duidelijk en overzichtelijk.
Een aanrader voor iedereen die iets voor zijn auto nodig heeft.

Tot nu toe zal ik zeggen zo doorgaan.

particulier

Accu besteld voor een Chevy Malibu uit 1979, geen probleem gewoon op voorraad.
Zondagmiddag besteld, normaal 2 dagen levertijd.
maandag kreeg ik een mailtje of ik hem misschien dezelfde...

fw

Uitstekend, bestellen snel en gemakkelijk, communicatie over bestelproces echt goed! Aflevering zelfde avond, helemaal prima.

Erg goede communicatie en snelheid

henry

Prima, snelle service

goede informatie, snelle service, goede bereikbaarheid klantenservice via WhatsApp

Eric

Ik heb een kettingslot besteld en deze is keurig op tijd geleverd.
Het verpakken van de ketting kon beter, tevens was de verpakking helemaal doorlopen van motorolie (blijkbaar een andere...

Am.zeelenberg

Snelle levering,goed verpakt,goede produkten en voordeliger; wat wil je nog meer!?

Ramon

Mooi snel geleverd en voldoet aan mijn verwachting zal der zeker nog vaker bestellen

Jeff

Geweldige service. Snelle reactie. Ook via de app wordt er heel snel gereageerd. Ik had een verkeerde accu voor mijn polo gekocht en deze kon heel makkelijk ingeruild worden. Levering is ook heel...

Klantvriendelijkheid, snelle service, snelle levering.

Informatie betreffende voorgestelde accu op basis van kenteken is niet altijd correct. Misschien een verbeterpunt?
Echter maken jullie wel een punt om als klant zelf na te gaan wat de afmetingen zijn van de oude accu en ook de capaciteit ervan (Staat op jullie website beschreven). Dus terecht dat de klant dit zelf dient te dubbel checken.

Martijn

Ongelofelijk, 12:00 besteld en 18:30 in huis! Zo snel heb ik nog nooit iets geleverd gekregen.

Super snelle levering en ook nog eens scherpe prijzen

Kraakman

Snel gevonden , snelle levering goed product.

Ja, simpel en snel.

Geen.