René St

Goede voorlichting voor vervanging van een start - stop accu voor mijn Volvo V60

Scherpe prijs

Er wordt nogal wazig gedaan over het spanningsloos maken van de auto en de gevolgen hiervan.
Na wat research heb ik uiteindelijk obd2 stekker naar 2 accuklemmen gekocht en hiermee via een andere accu de auto op spanning gehouden. Eigenlijk kinderlijk eenvoudig.

Jan-Pieter Bergmans

Via de website simpel de bestelling kunnen doen. Dit was goed en eenvoudig te doen. Daarna mail en sms ontvangen over de voortgang van de bestelling. En de volgende dag ontvangen.

AVe

Als ik geheugen nodig heb kijk ik altijd bij geheugen.com. Ze zijn er uitgebreid in het vinden, ook voor de oudere laptops en desktops.
Niet altijd de allergoedkoopste, maar deze service is...

Resque

Zeer snelle levering en perfect produkt. Aan huis met een speciale bezorger. Goede prijs en service

Frans van der Wal

Zeer goed.

Men neem je vraag serieus en ze helpen je nog als een KLANT.
Ook al koop je er niet ( dit was nu niet van toepassing )
Prijs ik ook goed.

Niet verslappen in de toekomst.

Anton Pothoven

Was een snelle levering ! Een perfecte service en voor een goede prijs !

Henk Lammers

Geheel transparant. Snelle levering. Degelijke verpakking.
Kortom , zo hoort het.

Frank Rodrigues

Nog nooit eerder bij dit bedrijf besteld maar blij verrast door de uitstekende service van het begin tot de levering.

Duidelijke bestelprocedure, kloppende voorraad indicatie, levering net zo snel als beloofd.

Kleine gebruiksaanwijzing bij de accu met algemene punten voor montage en codering.

j.n. maijenburg

Fijn geholpen, 16.30 uur besteld en de volgende dag in huis. dat maak je niet vaak mee.
Dit bedrijf komt zijn belofte na.

veel kennis van zaken en de prijs voor een merk accu is zeer rieel.

Piet

Snelle accurate levering! Prima prijs