9.6/10
Hoe vind je de deskundigheid van onze service?
9.6/10

19 Reviews

Autoschade specialist IJzendoorn

10/10

Zeer blij met de overstap naar Accloudant. Wat een verschil met de vorige boekhouder. Snelle respons tijd. Veel kennis van zaken. Super software waardoor het een stuk overzichtenlijker is en er... Zeer blij met de overstap naar Accloudant. Wat een verschil met de vorige boekhouder. Snelle respons tijd. Veel kennis van zaken. Super software waardoor het een stuk overzichtenlijker is en er minder tijd in de boekhouding gaat zitten voor ons.
Denken met je mee, en geven goede eerlijke advies.
Ga zo door Marlon en je team!

Stefan IJzendoorn

Overige punten of opmerkingen

Had ik maar eerder van accloudant afgeweten. Dan waren we al jaren eerder overgestapt

The Engineer's Garage

10/10

Wij werken nu meer dan een jaar samen met Accloudant en zijn zeer tevreden.
Ze zijn proactief, altijd daar voor vragen, hebben kennis van zaken en zien altijd ruimte voor verbetering.

Overige punten of opmerkingen

Ik zou iedereen accloudant aanbevelen!

Case Teck

10/10

Professioneel, flexibel, kwalitatief, aanrader!

Overige punten of opmerkingen

Al aanbevolen aan meerdere vrienden, die zijn er zeer zeker tevreden mee!

The Engineer's Garage

10/10

Wij maken nu ruim een jaar naar volle tevredenheid gebruik van Accloudant.

Overige punten of opmerkingen

Zeer tevreden over Accloudant. Er is uitvoerig meegedacht en overlegd over de inrichting van onze administratie en sindsdien is altijd een duidelijke en heldere communicatie geweest. Accloundant... Zeer tevreden over Accloudant. Er is uitvoerig meegedacht en overlegd over de inrichting van onze administratie en sindsdien is altijd een duidelijke en heldere communicatie geweest. Accloundant stelt zich duidelijk proactief op. Bijkomend positief punt is de lage drempel om even contact op te nemen om een vraag te stellen of om even te overleggen.

Stichting Aapjeskooi

9/10

Stichting Aapjeskooi

Overige punten of opmerkingen

We zijn erg blij met de samenwerking en het meedenken bij problemen.

BNNY

10/10

Top service. Accloudant bespaart je veel tijd, hierdoor kan je als ondernemer je volledig focussen op het ondernemen!

Overige punten of opmerkingen

Brandschoonmaakdiensten

7/10

Gebruiksvriendelijk

Overige punten of opmerkingen

Shah

9/10

Na jaren te worstelen met mijn oude boekhouders had ik alle hoop opgegeven. Tot ik via een kennis bij Accloudant terecht kwam. Zij hebben bewezen dat het hebben van een goede boekhouder essentieel... Na jaren te worstelen met mijn oude boekhouders had ik alle hoop opgegeven. Tot ik via een kennis bij Accloudant terecht kwam. Zij hebben bewezen dat het hebben van een goede boekhouder essentieel is.

Bedankt!

Overige punten of opmerkingen

Bedankt voor alles

Hafian ventilatie

10/10

Zeer tevreden over de geleverde diensten van Accloudant. Inmiddels 2 jaar mijn vaste accountant/boekhouder, veel van geleerd een heel wijs van geworden. Simpele software worden toegepast voor het... Zeer tevreden over de geleverde diensten van Accloudant. Inmiddels 2 jaar mijn vaste accountant/boekhouder, veel van geleerd een heel wijs van geworden. Simpele software worden toegepast voor het verzenden van de onkosten die ik maak, en wordt altijd op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Zeer aan te raden! Ga zo door.

Overige punten of opmerkingen

Alpha Ventilatie

10/10