D. van de Graaf

Wij waren niet tevreden bij onze oude Magento partij en zijn toen op zoek gegaan naar een partij die verstand heeft van webshops en van Magento. We zijn super tevreden met de keuze voor Accent... Wij waren niet tevreden bij onze oude Magento partij en zijn toen op zoek gegaan naar een partij die verstand heeft van webshops en van Magento. We zijn super tevreden met de keuze voor Accent Interactive. We hebben een grote professionaliseringsslag kunnen maken, een verademing met waar we vandaan komen.

Wat ik vooral fijn vind is het laagdrempelig contact. Ik krijg eigenlijk of direct of snel terugkoppeling. Wij kunnen niet uit de voeten met standaard Magento en het is heel fijn dat wensen kunnen worden gerealiseerd. Er is eigenlijk altijd wel een oplossing. En als het echt nodig is dan kan ik ook na kantoortijden bellen en dan wordt het gewoon opgepakt.

Reactie Accent Interactive:

Dankjewel voor je mooie review. Wij vinden het ook top om met zo'n mooi bedrijf als La Couronne Du Comte samen te mogen werken!

Comforta Nieuwkoop B.V.

Snel, professioneel en hulpvaardig.
Joost van Veen en collega's denken mee, zijn communicatief vaardig en vertalen reëel de behoefte naar de technische mogelijkheden.

Reactie Accent Interactive:

Dankjewel, fijn dat we het snel voor jullie konden regelen.

Stichting NNVO

Een club die met je meedenkt. In Joost van Veen een techneut gevonden die communicatief erg sterk is en hierdoor in staat is de techniek voor je te laten werken.

Reactie Accent Interactive:

Wij hebben de samenwerking ook als bijzonder prettig ervaren en hopen deze nog lang voort te zetten. Volgens mij hebben we samen een mooi product neergezet, waar de aankomende VTSO's de komende... Wij hebben de samenwerking ook als bijzonder prettig ervaren en hopen deze nog lang voort te zetten. Volgens mij hebben we samen een mooi product neergezet, waar de aankomende VTSO's de komende jaren nog veel plezier van gaan hebben!

Vanbreda Risk & Benefits

Duidelijk, creatief en to-the-point! Denken mee en komen met verrassende ideeën.

De Bruidshoek BV

Ik werk al bijna 15 jaar met Accent Interactive samen (het allereerste begin :))en ze hebben inmiddels meerdere websites en versies voor me gebouwd.
Dat ik al zo lang klant bent zegt eigenlijk...
Dat ik al zo lang klant bent zegt eigenlijk alles.....
Super enthousiast over de samenwerking. Vlot, deskundig, goede en frisse ideeën.
Van het eerste brainstormen over een nieuw ontwerp tot de complete implementatie. Ik waardeer de samenwerking die wij hebben zeer!
Waar ik altijd heel blij van geworden ben is de snelheid van het oplossen van problemen. Is de server down, werkt de online agenda niet. Even bellen of mailen en het wordt direct opgepakt. Ook in het weekend en zelfs zondagavond... Misschien moet ik dat niet te hardop melden.....
Kortom, het zijn professionals die staan voor hun werk en je echt ontzorgen.
Absolute aanrader dus.

Reactie Accent Interactive:

Heel erg bedankt voor de mooie review. We zijn ook heel erg blij met jullie als opdrachtgever!

Business School Notenboom

Blij met het eindresultaat van de nieuwe website, veel werkzaamheden verricht in een kort tijdsbestek! Dank!

Van Eijk Elektra & Onderhoud

Fijne communicatie en denken met je mee!

Ontdek Nieuwkoop

Accent Interactive heeft de website Ontdek Nieuwkoop voor ons gerealiseerd. Het is een zeer ervaren bureau met heel veel kennis van zaken als het gaat over websites. Het is prettig samenwerken en ze... Accent Interactive heeft de website Ontdek Nieuwkoop voor ons gerealiseerd. Het is een zeer ervaren bureau met heel veel kennis van zaken als het gaat over websites. Het is prettig samenwerken en ze denken heel goed met je mee, ook na de oplevering van de site. Precies wat je wilt als je een online communicatie uitdaging heb. Ik kan Accent Interactive van harte aanbevelen.

Flyride

Denken mee in het ontwerp, stellen zich flexibel op en hebben korte communicatielijnen.

De Bruidshoek BV

Prima bedrijf.
Erg korte lijnen, veel verstand van zaken en als er eens een keer iets iets m.b.t. een storing of een hick-up wordt er direct gehandeld en het probleem opgelost.
Ben er...
Prima bedrijf.
Ben er erg tevreden mee en raad ze iedereen aan.