Vanbreda Risk & Benefits

Duidelijk, creatief en to-the-point! Denken mee en komen met verrassende ideeën.

De Bruidshoek BV

Ik werk al bijna 15 jaar met Accent Interactive samen (het allereerste begin :))en ze hebben inmiddels meerdere websites en versies voor me gebouwd.
Dat ik al zo lang klant bent zegt eigenlijk...
Dat ik al zo lang klant bent zegt eigenlijk alles.....
Super enthousiast over de samenwerking. Vlot, deskundig, goede en frisse ideeën.
Van het eerste brainstormen over een nieuw ontwerp tot de complete implementatie. Ik waardeer de samenwerking die wij hebben zeer!
Waar ik altijd heel blij van geworden ben is de snelheid van het oplossen van problemen. Is de server down, werkt de online agenda niet. Even bellen of mailen en het wordt direct opgepakt. Ook in het weekend en zelfs zondagavond... Misschien moet ik dat niet te hardop melden.....
Kortom, het zijn professionals die staan voor hun werk en je echt ontzorgen.
Absolute aanrader dus.

Reactie Accent Interactive:

Heel erg bedankt voor de mooie review. We zijn ook heel erg blij met jullie als opdrachtgever!

Business School Notenboom

Blij met het eindresultaat van de nieuwe website, veel werkzaamheden verricht in een kort tijdsbestek! Dank!

Van Eijk Elektra & Onderhoud

Fijne communicatie en denken met je mee!

Ontdek Nieuwkoop

Accent Interactive heeft de website Ontdek Nieuwkoop voor ons gerealiseerd. Het is een zeer ervaren bureau met heel veel kennis van zaken als het gaat over websites. Het is prettig samenwerken en ze... Accent Interactive heeft de website Ontdek Nieuwkoop voor ons gerealiseerd. Het is een zeer ervaren bureau met heel veel kennis van zaken als het gaat over websites. Het is prettig samenwerken en ze denken heel goed met je mee, ook na de oplevering van de site. Precies wat je wilt als je een online communicatie uitdaging heb. Ik kan Accent Interactive van harte aanbevelen.

Flyride

Denken mee in het ontwerp, stellen zich flexibel op en hebben korte communicatielijnen.

De Bruidshoek BV

Prima bedrijf.
Erg korte lijnen, veel verstand van zaken en als er eens een keer iets iets m.b.t. een storing of een hick-up wordt er direct gehandeld en het probleem opgelost.
Ben er...
Prima bedrijf.
Ben er erg tevreden mee en raad ze iedereen aan.

VMD Koster verzekeringen

Accent heeft voor ons verschillende websites ontwikkeld en in beheer. Ze staan open voor onze ideeën en werken samen met ons om het maximale uit onze website te halen. Maatwerk is daarbij nooit een... Accent heeft voor ons verschillende websites ontwikkeld en in beheer. Ze staan open voor onze ideeën en werken samen met ons om het maximale uit onze website te halen. Maatwerk is daarbij nooit een probleem. We zijn dan ook zeer tevreden over hoe onze websites eruitzien en functioneren.

Daphne Lie

Ik ben zeer tevreden over de diensten van full service internetbureau, Accent Interactive. Zij hebben gestalte gegeven aan mijn website. In de eerste afspraak hebben we doorgenomen wat mijn... Ik ben zeer tevreden over de diensten van full service internetbureau, Accent Interactive. Zij hebben gestalte gegeven aan mijn website. In de eerste afspraak hebben we doorgenomen wat mijn activiteiten zijn en wat mijn doelgroep is. Ze dachten met me mee en gaven aan wat er allemaal mogelijk is in websiteland. Het is heel duidelijk dat de mensen van Accent Interactive verstand van zaken hebben en zich betrokken voelen bij hun klanten. Regelmatig heb ik contact met Vanessa van Accent Interactive. Ze houden mij de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen en geven aan hoe de online vindbaarheid nog verder te verhogen is.
Met andere woorden de service van Accent Interactive stopt niet bij de oplevering van een site. Het full service concept van dit bureau komt tot uiting in zowel verstand van zaken over de technische ontwikkeling als mede commerciële aspecten van een website zoals de vormgeving, waar bezoekers op letten en de vindbaarheid.