Absoluta

The Humannetwork

Klantvriendelijkheid en flexibiliteit

Hulpvaardig, professioneel en vriendelijk

Bergopwaarts

Toevallig terecht gekomen via internet

snelle levering

Nicole, LvH

Het contact vond ik heel prettig. Er werd snel gereageerd, oplossingen werden gezocht en gevonden.

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Als we in de toekomst weer iets gaan organiseren en het is van toepassing dan nemen we zeker weer contact op met Absoluta. Dan weten we zeker dat het goed geregeld gaat worden en we ons geen zorgen... Als we in de toekomst weer iets gaan organiseren en het is van toepassing dan nemen we zeker weer contact op met Absoluta. Dan weten we zeker dat het goed geregeld gaat worden en we ons geen zorgen hoeven te maken over de uitvoering van het bestelde.

Gemeente Haarlemmermeer

De snelle vriendelijke benadering en de diversiteit en kwaliteit van de aangeboden producten tegen betaalbare prijzen!

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Zeer snelle reactie op mailberichten/telefoontjes mbt vragen/laatste aanpassingen product; geven goede informatie. Denken mee als je het product wilt wijzigen productbox. Snelle aanlevering offerte... Zeer snelle reactie op mailberichten/telefoontjes mbt vragen/laatste aanpassingen product; geven goede informatie. Denken mee als je het product wilt wijzigen productbox. Snelle aanlevering offerte en bezorging producten conform afgesproken datum en tijd!

Wageningen Economic Research

Services is geweldig. Vriendelijke klanteservice en grote bereidbaarheid om mee te denken en te helpen.

Heel fijn!

Lieke Kuijer - EY

Uitgebreid assortiment en zelfs bij een last minute order een geweldige service!

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Ontzettend klantvriendelijk, super snelle service en een heerlijk borrelpakket!

Mariska Maal - Rijksvastgoedbedrijf

Absoluta heeft een divers pakket aan producten. Voor elke gelegenheid kan je absoluta inschakelen!

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Mijn ervaring met Absoluta is erg goed. Snelle reacties en vriendelijk, top!

VG

Goed en betaalbaar aanbod, geen doorsnee producenten. Persoonlijke benadering in contact!

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Heel prettig, alles is soepel verlopen en de mails werden supersnel beantwoord.

Kim

Vriendelijke medewerkers, snelle handelingen, creatief en meedenkend.

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Voor een grote organisatie (450 medewerkers) heeft Absoluta attenties verzorgd. Deze zijn allen netjes op tijd binnen gekomen, keurig ingepakt en creatief meegedacht over de invulling hiervan. Zeer... Voor een grote organisatie (450 medewerkers) heeft Absoluta attenties verzorgd. Deze zijn allen netjes op tijd binnen gekomen, keurig ingepakt en creatief meegedacht over de invulling hiervan. Zeer tevreden over het contact en afhandeling met/van Absoluta.

Julia SIM

Ruim assortiment, klantvriendelijk en snel

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Ik was op zoek naar een mooi borrelpakket om naar onze collega's door heel Nederland te sturen. Ik kwam bij Absoluta terecht en werd direct heel goed geholpen. Alles verliep vlekkeloos en het zag er... Ik was op zoek naar een mooi borrelpakket om naar onze collega's door heel Nederland te sturen. Ik kwam bij Absoluta terecht en werd direct heel goed geholpen. Alles verliep vlekkeloos en het zag er ook nog eens heel goed uit!