LC

Al jaren meer dan prima! Ontdekt via Bol.com maar bestel nu altijd direct bij ze als ik iets nodig heb. Dat ze in Hellevoetsluis zitten is voor mij mooi meegenomen en ik beveel ze aan bij relaties

Groot assortiment, prettige website, goede service

Noltes

Heb de bestelling nog niet ontvangen ik hoop dat ik de bestelling zo snel mogelijk krijg dan kan ik pas een ervaring doen

Weet ik niet

Reactie ABC webshops:

Door drukte bij PostNL was je bestelling iets vertraagd. Gelukkig een dag later alsnog bezorgd. Sorry voor het ongemak.

Ross

Handige website, goeie prijzen en snelle levering!

Alleen maar sterke punten, precies zoals je een bedrijf wilt hebben!!

Bastian

Komen na wat ze beloven!

Snelle levering en duidelijke communicatie

Quuck van Zon

Slecht, abnormaal lange levertijd

Reactie ABC webshops:

Helaas is het druk bij PostNL. Dit geven wij aan bij uw bestelling. Sorry dat het er niet de volgende dag was. Gelukkig de dag erna wel (-:

Anton

Ik heb mijn product niet gehad en geen info wanneer het wel komt

Michel

Snelle service

OJD

Uitstekend

snel en correct geleverd

plantinga

Tijdje terug ook een bestelling gedaan perfect geregeld!

goede service

Prolech.nl

Besteld via Prolech.nl. Leverden de verkeerde speakerkabel (CCA ipv OFC, verkeerde dikte, ander typenummer) - kreeg een foutmelding toen ik info@abc-webshops.nl wilde mailen, uiteindelijk bleek dat... Besteld via Prolech.nl. Leverden de verkeerde speakerkabel (CCA ipv OFC, verkeerde dikte, ander typenummer) - kreeg een foutmelding toen ik info@abc-webshops.nl wilde mailen, uiteindelijk bleek dat ze de juiste niet kunnen leveren... Als ze hadden vervangen door de juiste kabel waren het 4 sterren geworden.