Dennis

Hele fijne ervaring met Abc-Led gehad. 1e bestelling en alles vlekkeloos verlopen. Goede communicatie en snelle levering.

Goede kwaliteit prijsverhouding
Fijne communicatie

anonymous

Goed bereikbaar

snelle levering

A.Jansen

Snel geleverd..wat je nodig bent om de lampen in combinatie met weerstanden met boordcomputer-foutmeldingen moet beter vermeldt en ev in vombi aangeboden worden...aantal lumen en kleur bij elke led... Snel geleverd..wat je nodig bent om de lampen in combinatie met weerstanden met boordcomputer-foutmeldingen moet beter vermeldt en ev in vombi aangeboden worden...aantal lumen en kleur bij elke led vermelden aub

Snel geleverd

Marcel

Niet zo best ik heb een complete set van 10 spotjes bestelt dat komt vrijdag binnen dat ging allemaal goed.
En dan ga je zaterdag aan de gang en is het niet compleet er zit geen buiten stekker bij 1 spotje doet het niet.
Je werd er ook niet op gewezen of je kreeg ook niet een optie van let op niet compleet.

Op tijd geleverd

SW

👌👌👌

Snelheid en opvolging

Waardeloos

particulier

achteraf belalen

Noël Arts

Fijne website, duidelijke beschrijvingen en ontvangen wat ik besteld heb. Ik ben een leek in electronica en led/verlichting en zelfs voor mij was dit duidelijk. Het lampje werkt zoals het hoort,... Fijne website, duidelijke beschrijvingen en ontvangen wat ik besteld heb. Ik ben een leek in electronica en led/verlichting en zelfs voor mij was dit duidelijk. Het lampje werkt zoals het hoort, snel te installeren en mooie kleur.

De duidelijkheid in productomschrijving is erg sterk. Alle termen zijn makkelijk na te zoeken voor een leek en zo kom je vanzelf bij het product uit dat het beste voor jou werkt!

MJ

Conform verwachting

Frank

Leds besteld voor de dashboardverlichting va mijn oldtimer

snelle levering