Tom houtman

Erg goed ik had tuinverlichting besteld en de volgende dag had ik het ga zo door

Bestellen

Jos Janssen

Prima levering en goede communicatie hierover

Communicatie over de levering is zeer goed

Doen wat er word gezegd

anonymous

Goede kwaliteit product en snelle levering.

Overzichtelijke website, snelle levering, wordt dmv emails goed op de hoogte gehouden.

Snel en correct

Goede prijs verhouding

Dennis

Hele fijne ervaring met Abc-Led gehad. 1e bestelling en alles vlekkeloos verlopen. Goede communicatie en snelle levering.

Goede kwaliteit prijsverhouding
Fijne communicatie

Goed bereikbaar

snelle levering

A.Jansen

Snel geleverd..wat je nodig bent om de lampen in combinatie met weerstanden met boordcomputer-foutmeldingen moet beter vermeldt en ev in vombi aangeboden worden...aantal lumen en kleur bij elke led... Snel geleverd..wat je nodig bent om de lampen in combinatie met weerstanden met boordcomputer-foutmeldingen moet beter vermeldt en ev in vombi aangeboden worden...aantal lumen en kleur bij elke led vermelden aub

Snel geleverd

Marcel

Niet zo best ik heb een complete set van 10 spotjes bestelt dat komt vrijdag binnen dat ging allemaal goed.
En dan ga je zaterdag aan de gang en is het niet compleet er zit geen buiten stekker bij 1 spotje doet het niet.
Je werd er ook niet op gewezen of je kreeg ook niet een optie van let op niet compleet.

Op tijd geleverd

SW