Richard Berwald

Super. Netjes alles geregeld.

Afspraken nakomen.

JJM Schoonus

2x aankoop gedaan. Prima ervaring.

Snelheid, prijs kwaliteit verhouding

P.J. Both

Heel goede ervaring met ABC-Led, Hellevoetsluis.

Snel antwoord op mijn vraag en bestelde lag binnen een paar uur klaar.

Standbouw Klaassens

Ideale webshop voor mijn project

groot assortiment

Ype Dijkstra

Wij bestelden een LED driver van een bepaald type. Er werd een ander exemplaar geleverd. De wijze waarop het bedrijf dit punt oploste is boven alle lof verheven!

1. Service bereid!
2. Zeer empathisch.
3. Afspraak is afspraak.

Martijn huzen

Duidelijk site en goede betalen methode

Overzichtelijk site

Tommy

Zeer snel en correct

Alles heel duidelijk

Paul

Goed.

Niet al te duur en een uitgebreid assortiment. Geen hoge verzendkosten als het niet nodig is.

Lin

Snelle verze ding

Khy3920

Oplichterij! Ik bestel simpele elastieken van 25cm, online via abc webshops of prolech, geen idee wie hier eigenlijk de verkoper is. De magazijnier pakt de verkeerde elastieken in 40cm ipv 25cm, kan... Oplichterij! Ik bestel simpele elastieken van 25cm, online via abc webshops of prolech, geen idee wie hier eigenlijk de verkoper is. De magazijnier pakt de verkeerde elastieken in 40cm ipv 25cm, kan gebeuren, geen probleem. Ik wil ze retourneren en ook dat is geen probleem. Als ik op een Post NL punt aankom blijkt de barcode niet te werken en word ik verzocht te betalen voor mijn retour. Dat vond ik nu ook een beetje overdreven dus ik ga terug naar huis en mail naar de verkoper. Na veel vijven en zessen zouden ze nieuwe rubberen elastieken opsturen die ik tot op de dag van vandaag (inmiddels dik half jaar mee bezig) nog niet heb ontvangen, ook het verzoek op terugbetaling is compleet genegeerd. Inloggen lukt ook niet meer dus geen enkele reactie meer. Advocaat dan maar? Of dachten ze dat ze er zo mee weg zouden geraken, tis niet omdat het een laag bedrag is (26 fucking euries) dat ik me er bij neer leg. Tot snel! Smeerlapjes! 😡😡😡

Niks