colijn bv

Mijn ervaring is goed men komt de afspraken punctueel na en de onderdelen zitten heel netjes verpakt

goede overzichtelijke website
jammer dat wanneer een artikel niet op voorraad is dit ook niet bestelt kan worden

Van der graaf

Goede service,meedenkend vermogen

Lynch.L

Producten op de website snel en makkelijk te vinden zijn en een goede service.

Snelle levertijden en breed assortiment

M. Sterenberg

Gode informatie op de website. Snelle levering, goed verpakt en net product tegen een concurrerende prijs.

Belangrijk dat aangegeven wordt hoeveel lumen de lamp levert als deze wordt gebruikt van vervanging van ander type lamp. op veelsites ontbreekt deze informatie.

huybrechts alain

Vlotte dialoog, gemakkelijke website

levering correct, moet wel vermelden dat bij de geleverde LED strips één bij was waarbij niet alle LEDs functioneerden (de groene ledstrip)

W. Mertens

Nog steeds positief, maar ik ben wel in afwachting van de gemelde klacht en de daarop volgende oplossing!.

G.P.Aanen

LED T5 lampjes gekocht, zeer slechte pasvorm en lampjes maken niet constant contact , dus branden wel/niet afhankelijk van beweging object. Lampjes 10-8-2019 retour gestuurd.

Beerendonk

Snel en goed met bestellen en als wat stuk is en terug sturen snel afgewerkt ook met geld terug krijgen

Snel gebracht

bas

Ik was op zoek naar blue led feestverlichting , ruime keuze van alle producten,overzichtelijke site,
snel in huis,volgende dag,Top !! goede service!!

Top ,Goede service !!

Jan Zuijderduijn

Prima. Correcte verwerking order zoals het ook hoort!

Duidelijkheid in de communicatie & correcte info/aflevering