Leo

Prima en correcte afhandeling bestelling.
Ook service is prima

Service en website

de Jong

Abc-led. Via google ontdekt en twee dimmers besteld voor led 220V. Snel bezorgd, in een Poolse gebruiksaanwijzing. Lekker, not. 5 dagen geleden advies gevraagd (7-10-2020) omtrent aansluiting. Ik... Abc-led. Via google ontdekt en twee dimmers besteld voor led 220V. Snel bezorgd, in een Poolse gebruiksaanwijzing. Lekker, not. 5 dagen geleden advies gevraagd (7-10-2020) omtrent aansluiting. Ik ben a-technisch omtrent elektra. Geen directe telefoon advies lijn (vanwege drukte!), e-mailtje gestuurd omtrent advies vwb aansluiting. Geen respons. Jammer dit, kleine 80Euro lichter en advies -links en rechts- gevraagd. Gamma dan maar?

gemak van internet :-(

Karel

Gebruiksvriendelijke site met voldoende aanbod voor mijn zoektocht. Mijn overtuiging voor deze site was dat ik mijn goederen nodig had op zaterdag. Alleen heel jammer dat ik van de leveringsdienst... Gebruiksvriendelijke site met voldoende aanbod voor mijn zoektocht. Mijn overtuiging voor deze site was dat ik mijn goederen nodig had op zaterdag. Alleen heel jammer dat ik van de leveringsdienst het bericht kreeg op die zaterdag zelf dat het pakket die dag niet ging bezorgd worden. Dat vind ik dus foute réclame en schandalig dat dit zo beloofd wordt. Mensen rekenen op die belofte en door deze niet na te komen, kost dit tijd en geld.

Aanbod

Jansen

Allws

Aomm

Ok

Snel maar ik zie liever dat als ik iets bestel en niet op voorraad is dat ze dat even melden ipv een ander type en maat op te sturen.

nigel

Het bedrijf is goee maar het product werkt niet

snelle levering

Ben ten Hoope

Slacht want ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen.

Hoveniersbedrijf

Mooie zwaaibalk voor een nette prijs. Minpunt is dat er geen montage handleiding bij zit en maar 30 cm kabel

Mooi product