Prolech

Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Het bedrijf stuurt een e-mail dat het artikel verstuurd is, maar het is nooit aangekomen. Ik meld dit aan het bedrijf en het bedrijf vraagt of het... Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Het bedrijf stuurt een e-mail dat het artikel verstuurd is, maar het is nooit aangekomen. Ik meld dit aan het bedrijf en het bedrijf vraagt of het adres correct was. Ik bevestig dit dat het adres juist is, maar dat het product nooit is geleverd. Vervolgens nog een e-mail gestuurd, maar nooit geen feedback gekregen

Chrétiën Mensink

Kort en krachtig goede service en levering

Correcte correspondentie en nalevering

Mathieu willaert

Foto’s op site komen niet overeen met wat geleverd wordt. Na aanspreken via mail en het aanduiden wat de verschillen zijn met de foto kan men niet het juiste model leveren. Dingen ontbreken in de... Foto’s op site komen niet overeen met wat geleverd wordt. Na aanspreken via mail en het aanduiden wat de verschillen zijn met de foto kan men niet het juiste model leveren. Dingen ontbreken in de doos.

Robby Jokhoe

Vriendelijke medewerkers nemen de tijd om je te helpen

Het product was super snel geleverd

VGTC Hulst bv

Correcte levering binnen korte termijn

Duidelijkheid betreffende levering, tracking

Finie

Overzichtelijke website

scherp geprijsd

Maartje Mannekes

Ik heb een mooie lamp ontvangen

prima prijs

A.jongkoen

Vlot en netjes geleverd, maar lampen doen het niet zoals verwacht

Netjes geïnformeerd over verzending en levering

Tjeerd

Led strip gekocht, in eerste instantie adapter vergeten op te sturen, maar die werd snel nagestuurd. Goed product voor goede prijs

Snelle reactie toen een artikel ontbrak bij bezorging

Harry

Onze ervaring is zeer goed de producten zijn prima en worden snel bezorgd

Duidelijke site en snelle bezorging