Bryan

Ik ben langs gekomen, voor nieuwe aanvullende meubels voor het kantoor.
Ik werd zeer vriendelijk en goed geholpen.

Klantvriendelijk, goede directe sales en zeer goed meedenkend over mogelijkheden.

Afgelopen weken zijn we bezig geweest met het opnieuw inrichten van ons kantoor en we zijn hier prima geslaagd voor alles wat we nodig hadden!

Cees van der Meulen

Alles keurig en snel afgehandeld

Bijzonder dat een medewerkster die bij mij in buurt woont even het pakketje komt afgeven

Ik ben blij met dit bedrijf in zee te zijn gegaan. Het ouderwetse gezegde, een man een man een woord een woord, wordt daar nog nagekomen!! Het naar boven sjouwen over de trap naar de derde etage was... Ik ben blij met dit bedrijf in zee te zijn gegaan. Het ouderwetse gezegde, een man een man een woord een woord, wordt daar nog nagekomen!! Het naar boven sjouwen over de trap naar de derde etage was geen enkele probleem (weliswaar tegen een kleine meeprijs).

Prijs/presentatie
Levertijd
Ook s'avonds en in het weekend altijd telefonisch bereikbaar.

Ze komen afspraken na en alles verliep zorgenloos.

Wij willen de goederen op afgesproken termijn ontvangen .. en dit is gebeurt... We wilden een gebruikershandleiding bij de bureaustoel en die zat in de verpakking.. Echt top!!!

Ga vooral zo door!!! Wij zullen jullie adviseren als iemand de vraag stelt.

Duidelijk,vriendelijk en snelle leveringen

Het gemak dat je online een complete werkplek kan bestellen.makkelijk doorheen te komen vanwege duidelijke info en afbeeldingen.

Abc kantoormebelen

Snelheid!

J van Driel

Goede service, snelle levering en vriendelijke medewerkers.

W.J. Swart Adtel

goede service, schappelijke prijzen en een probleempje was snel opgelost.

snel contact mee te krijgen en echt goede service,
na een belletje van ons .

Absoluut zeer tevreden ! Duidelijk overzichtelijke webwinkel en een heel breed assortiment, dat ook nog eens uitermate goed geprijsd is ! En dan heb ik het nog geen eens gehad over de voorraad, de... Absoluut zeer tevreden ! Duidelijk overzichtelijke webwinkel en een heel breed assortiment, dat ook nog eens uitermate goed geprijsd is ! En dan heb ik het nog geen eens gehad over de voorraad, de verzending en de levering. Ik kon me niks meer wensen, in 1 woord simpelweg GE-WEL-DIG ! Dankjewel ABC Kantoormeubelen, tot de volgende order/bestelling !

Voorraad, prijs, kwaliteit, levering