AALO

Martijn Roelfsema, Slochteren

Begin 2020 de cursus hardlooptrainer gedaan. Een les in real-life kunnen doen en daarna digitaal als gevolg van de Corona maatregelen. Omdat het allemaal nogal nieuw was voor iedereen verliep de... Begin 2020 de cursus hardlooptrainer gedaan. Een les in real-life kunnen doen en daarna digitaal als gevolg van de Corona maatregelen. Omdat het allemaal nogal nieuw was voor iedereen verliep de communicatie niet super, maar de docent Virgil Spier heeft zich heel goed kunnen schikken naar lesgeven via Zoom. De praktijklessen worden later een keer ingehaald. Inhoudelijk prima cursus. Ik mis de praktijklessen nu wel, maar dat ligt niet aan Aalo of Virgil. De eerste praktijkles was erg leerzaam en verwacht dat de andere twee dat ook zullen zijn.

Ilonka Donker, Harderwijk

Deze opleiding heb ik letterlijk als cadeau van mijn gezin gekregen voor mijn 50 e verjaardag! Een ervaring! Ik hou ontzettend van dansen, met name Latin en ik was heel benieuwd wat deze opleiding... Deze opleiding heb ik letterlijk als cadeau van mijn gezin gekregen voor mijn 50 e verjaardag! Een ervaring! Ik hou ontzettend van dansen, met name Latin en ik was heel benieuwd wat deze opleiding mij zou brengen!
Nou, ik ben echt onder de indruk van de goede 'skills' van Siobhan . Zij sloot aan bij de cursisten op zijn of haar niveau...heel prettig! Veel geleerd en een top tijd gehad! Ook didactisch zeer sterk!
Naast het feit dat ik nu geleerd heb om goede cueing toe te passen, heeft zij ook goed gekeken naar het juist en goed uitoefenen van de choreo en daarop weer goede feedback gegeven. Top! Ik ga volgend jaar
zeker nog een vervolgopleiding doen, waarschijnlijk total bodyshape instructeur...

Martine , Lelystad

Ik ben deze opleiding/ cursus begonnen omdat ik mezelf weer wil ontwikkelen.
Thuisbegeleiding vind ik erg vriendelijk wat ook motiverend werkt.

Leuke aan de opleiding is dat er...
Ik ben deze opleiding/ cursus begonnen omdat ik mezelf weer wil ontwikkelen.
Thuisbegeleiding vind ik erg vriendelijk wat ook motiverend werkt.

Leuke aan de opleiding is dat er ook veel zelfreflectie in zit.

Sytske, Waddinxveen

Ik heb erg veel geleerd van deze opleiding power yoga. Door de kleine groep heb ik heel veel uit de opleiding kunnen halen. Er was veel ruimte voor vragen en er was altijd snel en goed antwoord van... Ik heb erg veel geleerd van deze opleiding power yoga. Door de kleine groep heb ik heel veel uit de opleiding kunnen halen. Er was veel ruimte voor vragen en er was altijd snel en goed antwoord van de docenten. De docenten zijn erg begaan met je ontwikkeling op het gebied van yoga en het lesgeven in de yoga, wat mij dan weer een goed gevoel gaf, ook met het oog op de vervolgopleiding. Ik denk echt dat ik nergens anders zoveel had kunnen leren over het worden van een yoga docent.
Dank jullie!

Kim, Heerewaarden

De training van Virgil Spier heeft een enorme toegevoegde waarde op het theoretische gedeelte. Ik ben danbaar dat ik heb mogen meekijken met de tecnieken en skills van Virgil. Het maakt het zelf... De training van Virgil Spier heeft een enorme toegevoegde waarde op het theoretische gedeelte. Ik ben danbaar dat ik heb mogen meekijken met de tecnieken en skills van Virgil. Het maakt het zelf trainen plezieriger en geeft een dijk aan tools voor klanten in de praktijk. Echt super!

Monique Lindeboom Moolenaar, Rotterdam

Een heel fijne fysieke en energetische opleiding met zowel yang als yin elementen. Ik heb heel veel aan deze opleiding gehad en het hetgeen ik geleerd heb pas ik nog steeds toe. Die heb ik verweven... Een heel fijne fysieke en energetische opleiding met zowel yang als yin elementen. Ik heb heel veel aan deze opleiding gehad en het hetgeen ik geleerd heb pas ik nog steeds toe. Die heb ik verweven in mijn dagelijks leven. Ik voel me energetisch heel erg fijn erbij. Een goede aanpak om je bevindingen dagelijks te noteren.

Marion, Ballum Ameland

Ik heb meerdere opleidingen gevolgd bij AALO opleidingen, waaronder Kettlebell, TRX, Total Bodyshape, Kickbag en twee thuisstudies Anatomie en als laatste Voedingsdeskundige level 1. Mijn volgende... Ik heb meerdere opleidingen gevolgd bij AALO opleidingen, waaronder Kettlebell, TRX, Total Bodyshape, Kickbag en twee thuisstudies Anatomie en als laatste Voedingsdeskundige level 1. Mijn volgende opleiding waar ik me voor ingeschreven heb is Sportvoeding. Ik ben altijd heel tevreden over de AALO, er worden duidelijke lessen gegeven en veel leer je in de praktijk. De klantenservice is altijd heel behulpzaam. Kortom ik zal iedereen aanraden een opleiding bij de AALO te volgen.

Henk Kolk, Terherne

Ik heb met veel plezier het deel Mindfulness en Meditation (Yin Yoga IV) gevolgd. Een aanrader!

Niels, Zaandam

De opleiding als zeer prettig ervaren. Duidelijk en goed te volgen. Ik raad de training zeker aan!

Marjo

Slecht , alle info op het laatste moment. Nog na moeten bellen omdat ik m'n diploma maar niet kreeg. Lerares was ronduit asociaal. Elke keer te laat komen, kauwgom kauwen tijdens het les geven.... Slecht , alle info op het laatste moment. Nog na moeten bellen omdat ik m'n diploma maar niet kreeg. Lerares was ronduit asociaal. Elke keer te laat komen, kauwgom kauwen tijdens het les geven. Aanstootgevende teksten op topje en telkens haar eigen foto in wedstrijd bikini op het scherm tonen. Mensen geen antwoord geven op vragen, was je kritisch dan kreeg je een snauw. De examinator, Stacy, heeft het overall heersende slechte gevoel een beetje weggehaald. Zij was heel vriendelijk en stond open voor vragen