AALO

Bianca, Heerhugowaard

Enorm interessante opleiding! De opleidingsdagen vlogen voorbij. Heel veel geleerd van onze trainer Virgil, hij geeft op een enorm leuke en inspirerende manier les. Erg veel zin om als... Enorm interessante opleiding! De opleidingsdagen vlogen voorbij. Heel veel geleerd van onze trainer Virgil, hij geeft op een enorm leuke en inspirerende manier les. Erg veel zin om als hardlooptrainer aan de slag te gaan!

Asmara, Amsterdam

Het is een pittige opleiding maar heb hele goede begeleiding gehad.
Het is zeker aan te raden om hier een opleiding te volgen.

max van straten, leiderdorp

Goede aansluiting en verdieping bij level 1, ondanks dat ik al veel voorkennis had wist de master trainer me toch geboeid te houden tijdens de lessen!
gelijk door naar 3 en 4!

Cindy , Uden

Yin yoga 1 in Woerden en yin yoga 2 in Culemborg gevolgd.
Mooie opleiding voor alleen al jezelf te ontwikkelen.
Fijne les opbouw met duidelijke wekelijkse les beginnend theorie...
Yin yoga 1 in Woerden en yin yoga 2 in Culemborg gevolgd.
Mooie opleiding voor alleen al jezelf te ontwikkelen.
Fijne les opbouw met duidelijke wekelijkse les beginnend theorie eindigend met praktijk en huiswerk.
De docente staan altijd paraat voor feedback of voor vragen, waarbij ik me echt gezien voelde en erg zeker werd van de yoga les geving.
Na het praktijk examen nog 3 maanden de tijd voor het portfolio in te leveren, wat voor mij echt een moeilijke maar hele mooie tijd was van zelf inzichten en leerzame feedback van yogi's.
Zeer aan te raden.
Bedankt, namaste...

Daphne Deen, Alkmaar

Mijn naam is Daphne en ik heb deze allround dance instructeur opleiding gedaan omdat ik al 9 jaar dans ervaring had bij de zumba en wilde graag een nieuwe uitdaging. Mijn dans docent siobhan heeft... Mijn naam is Daphne en ik heb deze allround dance instructeur opleiding gedaan omdat ik al 9 jaar dans ervaring had bij de zumba en wilde graag een nieuwe uitdaging. Mijn dans docent siobhan heeft mij hier goed in begeleid met cueing want dat vond ik erg lastig.
Het is/was een geweldig ervaring om mee te maken. Gelukkig dat ik deze opleiding gevolgd heb.

Simone, Huis ter Heide

Tijdens mijn Yang Yoga 1- Power yoga module heb ik ontzettend veel geleerd. De lesstof was overzichtelijk en werd door de master trainer Nathaly goed doorgenomen. Je zag dat ze een zeer ervaren yoga... Tijdens mijn Yang Yoga 1- Power yoga module heb ik ontzettend veel geleerd. De lesstof was overzichtelijk en werd door de master trainer Nathaly goed doorgenomen. Je zag dat ze een zeer ervaren yoga instructrice is en erg enthousiast over haar vak. Het was een kleine groep en er was een goede klik met elkaar. Er werd tijdens de lessen veel geoefend en hierdoor kon je de theorie goed in de praktijk plaatsen. Door het schrijven van het portfolio komt er extra verdieping in de opleiding door zelfreflectie. Dit helpt je te groeien. Ik heb nog wel een tip. Ik heb de intensive variant gedaan en hierdoor krijg je in heel korte tijd veel informatie te verwerken en heb je niet heel veel tijd om te leren/ oefenen voor je praktijkexamen. Ik zou de volgende module niet kiezen voor de intensieve variant. Ook over Aalo zelf ben ik erg positief. Ze zijn erg flexibel en denken met je mee.

Eva, Amersfoort

Ik heb de opleiding in Amersfoort voor level 1 gevolgd en was er erg tevreden mee. Alles wordt helder uitgelegd. Maar vergiss je niet, het tempo ligt hoog en jij moet thuis zelf nog veel doen. Als... Ik heb de opleiding in Amersfoort voor level 1 gevolgd en was er erg tevreden mee. Alles wordt helder uitgelegd. Maar vergiss je niet, het tempo ligt hoog en jij moet thuis zelf nog veel doen. Als je van sporten houdt en er verder mee wilt, is dat zeker jouw kans om beter te begrijpen hoe het werkt en wat belangrijk is. Ik ga zeker verder met level 2.

Miranda de Kruijff, Vleuten

Na jarenlang dansen en lesgeven in met name latin, was ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik heb toen gekozen voor de opleiding Allround Dance Instructor bij de Aalo en daar heb ik geen spijt van... Na jarenlang dansen en lesgeven in met name latin, was ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik heb toen gekozen voor de opleiding Allround Dance Instructor bij de Aalo en daar heb ik geen spijt van gehad! Op de praktijkdagen kregen wij les van Siobhan en zij is super enthousiast en didactisch erg sterk. We hebben veel geleerd over ceuing, iets wat ik direct kan toepassen in mijn lessen. Elke praktijkdag was het weer een feestje! Ontzettend bedankt voor de leerzame en praktische lessen!

Bert, Egmond

Kettlebell Trainer level 1 en 2 Super! Prima en inspirerende lokatie, het maakt je enthousiast om aan de workout te beginnen!

Bert Houtenbos, Egmond

Het was even zoeken, maar na een kleine zoektocht de juiste plek gevonden. Ik had een hippe sportschool verwacht met allerlei fancy apparaten. Maar gelukkig het was ruig en rauw!! Leuke gemoedelijke... Het was even zoeken, maar na een kleine zoektocht de juiste plek gevonden. Ik had een hippe sportschool verwacht met allerlei fancy apparaten. Maar gelukkig het was ruig en rauw!! Leuke gemoedelijke sfeer. De theorie kwam vooral in de ochtend aan bod en in de middag mochten we onder zeer deskundige begeleiding van Vincent de techniek zelf gaan uitoefenen. Super leerzaam en het was lekker om in beweging te komen. Samen met 3 stoere dames en nog 1 heer sloten we af met een lekker intensief bloke Kettlebell training! Dank voor de mooie leerzame dag!