AALO

Paulien van Vliet, zoetermeer

Als fervent sporter met grote liefde voor het hardlopen en mijn recent gestarte hardloop club in Zoetermeer, heb ik veel geleerd in de 'maar' drie dagen bij Virgil Spier. Inhoudelijke maar ook... Als fervent sporter met grote liefde voor het hardlopen en mijn recent gestarte hardloop club in Zoetermeer, heb ik veel geleerd in de 'maar' drie dagen bij Virgil Spier. Inhoudelijke maar ook vooral praktisch veel leuke en leerzame onderwerpen aangeraakt die ik direct heb kunnen toepassen bij mezelf maar ook bij de hardloper in mijn hardloopgroep. Het zou leuk zijn als er een community/ groep voor hardlooptrainers die deze cursus hebben gedaan te maken om ervaringen te delen en wellicht te blijven bijscholen via de Aalo?

Peter Dijkstra, AMERSFOORT

Ik heb met Virgil als trainer heel veel geleerd en ben blij dat ik deze opleiding heb gedaan. De sfeer was ook erg leuk en ontspannen waardoor we veel konden leren maar ook veel lachen!

Lindsey Faken, Omgeving Rotterdam

Hele fijne hardlooptrainer cursus gevolgd bij Virgil Spier. Nieuwe inzichten gekregen en fijne open lessen gehad, waarbij je ook veel in de praktijk leert.

Lisanne, Muiderberg

Ik heb veel kennis opgedaan tijdens de studie sportpsychologie. Ik weet nu nog duidelijker welke aspecten belangrijk zijn bij het geven van trainingen en coachen.
Super fijn om een veel...
Super fijn om een veel achtergrond informatie te verkrijgen om vervolgens zelf deze kennis toe te passen in trainingen. Waardevol voor iedere coach of trainer.

Josje, Leusden

Super leuke cursus,
Super leuke cursus,
Het was erg leerzaam en fijn om weer te mogen dansen tijdens corona tijd haha, De groep en Siobhan waren mega enthousiast en ik zal iedereen sws nog een keer zien na de cursus.

Hele opluchting dat ik geslaagd ben en super blij!!!

Najat, Uithoorn

Mijn naam is Najat (Jet),
Ik heb sinds ik jong was al een passie voor dansen. Ik geef naast dansles ook workshops en organiseer ik dans feestjes.
Ik miste heel erg een diploma en vanuit...
Mijn naam is Najat (Jet),
Ik miste heel erg een diploma en vanuit mijn werk heb ik deze opleiding uitgekozen.
Mijn verwachtingen in het begin van deze opleiding was wel anders. Ik kreeg door de website meer de verwachting dat we verschillende dans stijlen zouden leren. Nu snap ik dat DANCE al een stijl op zich is. Het lijkt een beetje op aerobics maar dan is er veel meer dans in gecombineerd. En daarin worden verschillende accenten verwerkt.
Ik ben super blij dat ik gewoon heb door gezet.
Het was een pittige opleiding waarin ik nieuwe methodieken en manieren van tellen heb geleerd. Ook de cuing ( aanduiden van richtingen, welke pas je gaat doen.) Vond ik in het begin nog best lastig. Maar toen ik m eenmaal door had.. geweldig.. ik zie zoveel mogenlijkheden nu. Werk jij met kinderen, mensen die kampen met overgewicht, in een sportschool, dansschool of ben je voor jezelf bezig en wil je je les aanbod verbreden? Dan is dit zeker de opleiding voor jou. Onthoud wel dat dit niet een 1, 2, 3, opleiding is en dat er echt wel een investering van jezelf inzit. Van mij mochten er nog wel twee les dsgen bij op zn minst. Ik ben daarom ook heel dankbaar dat wij echt een topklas hadden , we gaven veel steun aan elkaar en oefenden ook samen. Onze docente siobhan heeft engelen geduld. Ze is heel relaxed maar ook erg proffesioneel. Elke les was lachen, zweten en leerzaam.
Super blij dat ik deze opleiding heb gevolgd. Een ervaring, een boel vrienden en een diploma rijker ????

David Binyam, Utrecht

Super goede cursus! Ondanks de coronacrisis hebben de leraren met hun enthousiasme toch het beste van gemaakt en heb ik niet het idee te weinig geleerd te hebben!

Hans Romer, Yarmouth ME

Deze review is gerelateerd aan mijn zojuist voltooide "Sportpsychologie" studie online. Dat is het mooie van een online studie, dat je het overal kunt doen, zelfs hier in Amerika! Deze cursus zat... Deze review is gerelateerd aan mijn zojuist voltooide "Sportpsychologie" studie online. Dat is het mooie van een online studie, dat je het overal kunt doen, zelfs hier in Amerika! Deze cursus zat prima in elkaar! Als ervaren tennistrainer (ik heb diverse licenties) blijf ik "on top of my game". Maar met game bedoel ik niet mijn spel, maar mijn kennis tav tennis en alle daaraan gerelateerde aspecten. Vandaar dat ook het mentale gedeelte mijn interesse heeft. Ik kan mij na deze cursus geen sportpsycholoog noemen, maar ik heb voldoende informatie meegekregen om toch weer scherper les te kunnen geven. De feedback van mijn professionele beoordelaar Esther Goudswaard-Houben was zeker nuttig en "insightful". - bedankt voor de begeleiding. Meer trainers, welke sport dan ook, zouden zich meer moeten verdiepen in het mentale gedeelte van sport. I look forward to receiving my certificate soon - Thanks Hans

Hans Romer, Yarmouth

Rena Marchena, Stiens

Ik ben Rena Marchena. Bijna ander half jaar geleden ben ik begonnen met deze opleiding. Ik wou altijd al iets doen met mijn passie in dansen. Vroeger geprobeerd in een showgroep te gaan, maar ik heb... Ik ben Rena Marchena. Bijna ander half jaar geleden ben ik begonnen met deze opleiding. Ik wou altijd al iets doen met mijn passie in dansen. Vroeger geprobeerd in een showgroep te gaan, maar ik heb mezelf naar beneden gehaald door mijn eigen visie over mezelf over mijn lichaamsbouw. Ik ben altijd stevig geweest van bouw en ben op de basis school en voortgezet onderwijs veel gepest over mijn gewicht. Dus mijn gewicht was een grote struikelblok in mijn leven en is nog steeds. Maar aan de andere kant ben ik wel een durver en een risktaker en een fear facing person geworden. Vandaar dacht ik ik ga deze opleiding gewoon doen, ik heb scheit aan iedereen en aan de stigma die iedereen had over instructrices die alleen dun mogen zijn om les te kunnen geven anders ben je gewoon geen voorbeeld en een clown of zo.

Dit kwam toen ik hier in Nederland mijn zumba instructrice leerde kennen. Zij is helemaal niet dun en heeft echt niet de perfectste barbie figuur, maar wat kan ze heerlijk dansen en wat een positive energy. Loved that from her. Tegenwoordig is ze ook een van mijn vriendinnen geworden hier in Nederland. Ik kom zelf uit Curacao trouwens en heb iedereen achtergelaten, familie en mijn beste vriendinnen. Dus zij adviseerde mij jullie dus. Zodoende heb ik dit gedurfd. Ben mezelf heel vaak tegengekomen tijdens deze opleiding, veel moeten doorbijten, heb echt bijna opgegeven, maar mijn instructrice Siobhan Welling wees me en liet me voelen dat ze echt in mij geloofde tot het einde. Hierdoor is het uiteindelijk gelukt om mijn diploma toch te halen. Ongelooflijk nog voor mij, maar wat ik wil achterlaten is DREAM BIG, NEVER STOP DREAMING AND BELIEVING IN YOURSELF EN FACE YOUR FEARS!! Dit heeft DE ALL AROUND DANCE INSTRUCTOR OPLEIDING EN SIOBHAN WELLING Mij meegegeven. INDEED I IMPRESSED MYSELF, LIKE THE SLOGAN OF AALO SAYS. THANK YOU AALO AND THANK YOU SIOBHAN WELLING FOR SUCH AN BIG, MEANINGFUL, UNFORGETTABLE, AMAZING EXPERIENCE AND A MIJLPAAL FOR ME. Na toch ander half jaar later door corona en eigen pijnlijke confrontaties heb ik mijn diploma in mijn handen!!????????????????????????