AALO

Anita Daane, ZANDVOORT

Bewegen is leven, leven is je vrij voelen in lichaam, je lijf staat in verbinding met je geest én vice versa.. Dus BEWEEG! DANS! LEEF!

Ik ben op zoveel verschillende vlakken...

Ik ben op zoveel verschillende vlakken geïnspireerd geraakt én man.. Wat heb ik veel geleerd! Het gevoel hebben van; hier kan ik nog heel lang meer door gaan, me verder ontwikkelen, nieuwe handvatten, andere methodieken, wat een euforie!

Nog meer sta ik in verbinding met m'n lijf & m'n geest! Met de kennis die ik heb opgedaan gaat mij nog veel meer in verbinding brengen met alles om mij heen. Ik kan mijn lesaanbod dusdanig uitbreiden dat ik er overweldigend van raak.

Siobhan, zoals jij altijd zegt; in ENERGIE zijn we allemaal VERBONDEN met elkaar. We are all the same.. UNITED! Dancing with your feet is one thing, dancing with you're HEART another! The best things in life are FREE, practicing GRATITUDE, find HAPPINESS through changing our internal landscape, then you will always be FREE. Beweeg je vrij.. DANS JE VRIJ!?

Enorm dankbaar ben ik voor je mooie lessen, jij als inspiratiebron, de verbinding met de groep! Dankjewel! SIO very VERY soon! ?

De functie MASTER trainer is meer dan op zijn plaats voor deze enorm inspirerende en getalenteerde docente!

Janssens, Tilburg

De opleiding was zeer informatief. De hoofdstukken waren goed ingedeeld en was de stof is goed te begrijpen. De samenvatting en de opdrachten van ieder hoofdstuk gaven echt de kracht van de herhaling.

Goossens, Berchem

Super service van de Aalo bij vragen. Online gedeelte was vlot en leerrijk. Praktijk was plezierig en tegelijkertijd ook een goede leerschool. Opleiding leert je een degelijke basiskennis... Super service van de Aalo bij vragen. Online gedeelte was vlot en leerrijk. Praktijk was plezierig en tegelijkertijd ook een goede leerschool. Opleiding leert je een degelijke basiskennis bewegingsleer en anatomie, hoe de toestellen in de sportschool te gebruiken en programma's op te stellen voor je klanten. Dikke aanrader voor iedereen die wil instappen in de fitnesswereld en zijn eigen weg er in wil bewandelen. Topcursus!

jolanda , Vught

Heb zojuist mijn diploma binnen gekregen voor Fitness level 1 trainer.
Locatie was top zowel qua parkeren als fitness zaal als personeel achter de bar en op de vloer.
Opleiding gaat toch...
Heb zojuist mijn diploma binnen gekregen voor Fitness level 1 trainer.
Opleiding gaat toch wel uit van een bepaalde basiskennis van de fitness app. Dit zou wat mij betreft duidelijker in de opleiding vermeld mogen worden.
Enthousiaste trainer met veel passie voor het vak.
Heb de spoedopleiding gedaan Dat is dan ook echt spoed. Te doen maar wel pittig.

Adrichem, Ijmuiden

Inhoudelijk uitstekende opleiding. Praktijktrainers. Gewoon een aanrader als je professioneel als personal trainer aan de slag wilt.

Alix, Swalmen

Super leuke en goede opleiding.
Zeer leerzaam, goed onderbouwd en het is voor iedereen toegankelijk.
Sterke aanrader voor iedereen die in de sport wil!!!

Robin, Ridderkerk

Goede instap opleiding die in mijn beleving heel prima te volgen is. De online variant die ik heb gevolgd was ook goed te doen, al kan ik me voorstellen dat de theorie praktijk combi van de normale... Goede instap opleiding die in mijn beleving heel prima te volgen is. De online variant die ik heb gevolgd was ook goed te doen, al kan ik me voorstellen dat de theorie praktijk combi van de normale opleiding wel fijner is voor veel mensen. Ons praktijkdeel en examen was in het VU sportcentrum. Dat is wel echt een top locatie :)

William Ruizendaal, Amersfoort

Ik kan iedereen die zich wil opleiden tot personal trainer AALO aanbevelen. het zijn inspirerende docenten die het duidelijk en helder uitleggen. ik vind het wel dat het erg snel gaat en veel is een... Ik kan iedereen die zich wil opleiden tot personal trainer AALO aanbevelen. het zijn inspirerende docenten die het duidelijk en helder uitleggen. ik vind het wel dat het erg snel gaat en veel is een een korte tijd. als je een fulltime job heb en je mag er naast ook nog een bij leren mag je zeker aan de bak. maar als je iets wilt bereiken moet je er ook voor gaan

Jessica, Huizen

Super opleidingen. goede aanvulling op level 1.
veel geleerd qua trainingen voorbereiden, uitwerken en trainingen geven.
nogmaals SUPER. ik zou iedereen deze opleiding aanraden. Super opleidingen. goede aanvulling op level 1.
veel geleerd qua trainingen voorbereiden, uitwerken en trainingen geven.
nogmaals SUPER. ik zou iedereen deze opleiding aanraden.
wel pittig een portfolio in elkaar zetten, theorie, theorie examen, praktijkdagen en praktijkexamen, maar zeker de moeite waard!

Iris, Den Haag

We hadden les in een mooie gym te Scheveningen! Vriendelijk personeel die ons gelijk lieten zien wat het werken in de branche betekent.
Onze mastertrainer Jordan gaf duidelijke en goede...
Onze mastertrainer Jordan gaf duidelijke en goede instructie! Hij heeft echt de motivatie laten zien om ons allemaal te laten slagen. Leuke groep ook en door een kleine groep kon je veel van en met elkaar leren.