AALO

Pien , LEUSDEN

Wat een super leuke opleiding!

Wat een super leuke opleiding!

In 4 zaterdagen heb ik zo ontzettend veel geleerd! Door de leuke oefeningen en de enthousiaste begeleiding van Siobhan Welling, heb ik leerzame dagen gehad waar ik nu als beginnend dansdocent mee aan de slag kan!

Zo heb ik echt geleerd hoe je een choreografie aanleerd aan leerlingen. Voordat ik de opleiding begon had ik hier geen idee van. In de loop van de opleidingsdagen lukken alle vaardigheden die je leert steeds beter en beter. Dit is zo fijn om te ervaren!

Aan het begin van de opleiding heb ik zeker gedacht: 'Hoe ga ik dit allemaal tegelijk kunnen?' Bijvoorbeeld het tellen in de muziek en het enthousiast maken van mijn leerlingen. Maar alles is uiteindelijk gelukt!!

Nu ben ik geslaagd en kan ik aan de slag als dansdocent. Ik ben 16 jaar en ik vind het helemaal te gek dat ik deze opleiding op zo'n jonge leeftijd ook al kon volgen!

Ik wil Siobhan erg bedanken voor de fijne begeleiding en de energie die ze mij gegeven heeft tijdens de opleiding!!

Pien Louwerse, Allround Dance Instructor 2021, Nieuwegein

Arie van der Meer , Rotterdam

Heel veel geleerd van deze cursus, en k zal zeker doorgaan met level 2 straks. Complimenten voor de snelle en goede feedback van de coach, Lenneke Leenheer, top!

Stephanie, ZuidHolland

Ik ben positief over AALO en schreef een review over een aantal verschillende opleidingen op mijn website: https://catchingup.nl/2021/10/zo-werd-ik-fitness-instructeur-via-de-aalo-fitness-academie... Ik ben positief over AALO en schreef een review over een aantal verschillende opleidingen op mijn website: https://catchingup.nl/2021/10/zo-werd-ik-fitness-instructeur-via-de-aalo-fitness-academie

Ronald Reinders, Utrecht

Het is een hele leuke opleiding maar zeer intensief. Neem ruimschoots de tijd voor de opleiding., stage en portfolio. Affiniteit met fitness is een pre, geen must.
Vooral ook zeer te spreken...
Vooral ook zeer te spreken over de back office en docent waar je uitstekend geholpen wordt indien je vragen hebt. Aanrader!
Op naar level 2.

Amber, Amersfoort

Toen ik begon aan de opleiding was het zeker even wennen. In de 4 lesdagen leer je enorm veel en krijg je super veel informatie.

Eerst dacht ik echt “Hoe ga ik dit allemaal in mijn...

Eerst dacht ik echt “Hoe ga ik dit allemaal in mijn hoofd krijgen?”, maar met heel veel oefenen & de goede, enthousiaste begeleiding van Siobhan, kom je een heel eind!

Wat ik heel leuk vond, was dat als je eenmaal iets door had je kon gaan uitbreiden naar ingewikkeldere pasjes etc. Zo kwam ik steeds een stukje verder en uiteindelijk is het allemaal gelukt!

Ik vind het heel fijn dat ik hier echt heb geleerd hoe ik goed een les opbouw en met enthousiasme mijn passie kan overbrengen aan anderen! Ik heb er super veel aan gehad en kan niet wachten om lekker te gaan beginnen met lesgeven!

Siobhan, dankjewel voor alles!!

Alex, Avenhorn

Prima opleiding. Zojuist level 1 gedaan. Qua inhoud vond ik het veel, maar wel goed te begrijpen. Goede diepgang en structuur, helder wat er van je verwacht wordt. Stageopdrachten voor level 1 vond... Prima opleiding. Zojuist level 1 gedaan. Qua inhoud vond ik het veel, maar wel goed te begrijpen. Goede diepgang en structuur, helder wat er van je verwacht wordt. Stageopdrachten voor level 1 vond ik zelf iets minder leerzaam.

Madelen, Aalsmeer

Als je van dansen houd en verder wilt in dans is deze (korte) opleiding zeker een aanrader.
Wel is het goed om te weten voor dat je aan de opleiding begint dat deze opleiding zich richt op de fitness dancr branche. Denk hierbij richting Dance Aerobics.

Als je tussen aanhalingstekens gewone dans van 1x8...
5,6,7,8 gewent bent is dit dus even een omschakeling die je gaat maken. Je werkt in blokjes van 32 tellen. De 32 tellenstructuur genaamd.
Dit lijkt dus niet op, modern, jazz, hiphop, streetdance enzovoort.
Je gaat Aerodance ( dance Aerobics) leren een compleet eigen stijl.
Dit is handig om te weten, voordat je aan de opleiding begint.
Dit wil absoluut niet zeggen dat dit dus niet leuk is...
Integendeel !! Ja het is een hele omschakeling en Ja daar moet je echt even de tijd voor nemen om te oefenen.
Hou er rekening mee dat je vrije tijd hierin gaat zitten.

Maar als je dit eenmaal hebt, dan is dit echt zo leuk !!!
En nee het is zeker niet saai !!
Hoe meer pro jij wordt, hoe vetter jou choreo's worden.

Hou dus rekening met,
Een omslag in wat je gewend kan zijn van dans, maar ook dit is DANS. Dat je echt moet gaan oefenen in je vrije tijd en leren op de nieuwe methodiek en dat je ook muziek / cd's moet aanschaffen, vanwege de soort muziek die deze stijl vraagt.
Op eigen kosten.

Wat krijg je er voor terug:
Een compleet nieuwe dansstijl, wat echt heel vet is !!
Je heel intensief bezig bent met dans. Op een positieve manier :)
En dat hier een hele goede doelgroep voor is,
Denk aan sportscholen / centrums, maar juist ook in de dansscholen, jij kent straks echt een unieke dance les, die niet veel dansscholen aanbieden. Jij bent hierin uniek !!
De lesmethode bouwt zich goed op, waardoor jij precies weet hoe jij straks als docent deze les kan gaan geven.

Doelgroep : volwassenen die lekker en intensief willen dansen. Dance workout / Aerodance / Dance aerobics.

Daarnaast was onze groep ontzettend leuk, wij hebben nu allemaal nog contact met elkaar en iedereen heeft weer zijn netwerk in de danswereld !! Vrienden voor het leven gemaakt.

Kort om, hard werken, zweten !!!! omschakelen, en super veel lol en plezier. Een super fijne tijd met oprecht een trots diploma.

Ik gun iedereen die gaat beginnen een geweldige tijd. Een leuke groep en docent en een heel uniek en waardevol diploma.

Ga er voor !! Help elkaar in je groep en have fun :)
Het is echt heel leuk om deze stijl eigen te gaan maken.
Succes !! You can do it !!

Madelèn. Opleiding voorjaar 2021 in Aalsmeer.

Magali Fleche, Groenekan

Weer niet teleurgesteld met de opleiding Sportpsychologie bij de ALLO! Dit is mijn deerde opleiding (Bootcamp instructeur, voedingswetenschapper level 1 en deze. Ik blijf leren op een leuke manier... Weer niet teleurgesteld met de opleiding Sportpsychologie bij de ALLO! Dit is mijn deerde opleiding (Bootcamp instructeur, voedingswetenschapper level 1 en deze. Ik blijf leren op een leuke manier en de boeken zijn echt toegankelijk voor iedereen. Ik kreek ook feedback terug van mijn beoordelaar, wat ik fijn vond. Overall, ben ik zeer positief over de AALO opleidingen.

Marc , Leiden

Een complete cursus met een zeer kundige en enthousiaste master trainer. De drie praktijkdagen zijn voorbij gevlogen. Ik heb tijdens deze dagen veel geleerd en kan dit direct in de praktijk... Een complete cursus met een zeer kundige en enthousiaste master trainer. De drie praktijkdagen zijn voorbij gevlogen. Ik heb tijdens deze dagen veel geleerd en kan dit direct in de praktijk toepassen.

Yin Yin Vinke, Enschede

IK ben nu 2 jaar bezig met lesgeven voor een sportschool. Ik ben heel blij met de Yin Yoga lessen , goed uitgelegd en fijn dat er zoveel herhaald wordt en genoeg tijd voor zelfstudie en ook om alles... IK ben nu 2 jaar bezig met lesgeven voor een sportschool. Ik ben heel blij met de Yin Yoga lessen , goed uitgelegd en fijn dat er zoveel herhaald wordt en genoeg tijd voor zelfstudie en ook om alles te laten bezinken.Dit alles neem ik mee voor mezelf en in mijn lessen. Het is nu nog een combi van Yin en Yang en Tai Chi .Misschien is er ook ruimte voor een volledige Yin les in de toekomst. Bedankt Nathaly