AALO

Caspar Lehnen, Roermond

De opleiding voedingsdeskundige niveau 1 was erg leerzaam en is een echte aanrader. Het is een complete, veelzijdige opleiding die de verschillende aspecten over voeding zoals voedingsstoffen,... De opleiding voedingsdeskundige niveau 1 was erg leerzaam en is een echte aanrader. Het is een complete, veelzijdige opleiding die de verschillende aspecten over voeding zoals voedingsstoffen, anatomie en fysiologie van het lichaam, energie en coaching met elkaar verbindt. De opleider heeft veel kennis en zorgt ervoor dat de opleiding de kennis aanvult op persoonlijke basis van de student. Echt een aanrader dus!

Jessica, Huizen

WAAAUW wat een interessante en leuke opleiding!
WAAAUW wat een interessante en leuke opleiding!
Echt een aanvulling op mij als Personal Trainer en uiteraard voor mijn bedrijf FLR Coaching wat ervoor zorgt dat consulten wat betreft voeding vergoedbaar zijn voor mijn cliënten mits ze aanvullend verzekerd zijn!

Het is een vakopleiding die je niet zomaar even naast je werk doet. Je moet voeding echt interessant vinden!
Het portfolio is veel werk maar super leerzaam, waardoor je ook ervaring op doet & het portfolio assessment, theorie-examen en het coachverslag zijn prima te doen!

Deze opleiding raad ik aan iedereen aan die voeding interessant vind en hier wat mee wilt gaan doen!

Allan van Alten, Axel

Goede aanvulling en een must-have voor als je serieus aan de slag wilt gaan in de fitness-branche. Goede uitleg van de oefeningen, je krijgt hier niet zomaar het papiertje.

Melissa, Hoorn

De mental coach/sportpsychologie opleiding is een erg interessante opleiding om toe te passen in de sportwereld. Daarnaast zitten er ook veel reflectie opdrachten in die je zelf ook anders laat... De mental coach/sportpsychologie opleiding is een erg interessante opleiding om toe te passen in de sportwereld. Daarnaast zitten er ook veel reflectie opdrachten in die je zelf ook anders laat kijken naar bepaalde opzichten.

Marleen, Venlo

Level 1 afgerond! Wat een prettige ervaring was dat. Koen, onze leraar, is erg aardig. Geeft les in ongedwongen sfeer en adviseert goed waar nodig.
Lesstof, fysiek als ook digitaal, duidelijk....
Lesstof, fysiek als ook digitaal, duidelijk. Het tempo ligt hoog dus goed bij de les blijven. Maar al met al goed te doen wanneer je enthousiast aan de slag gaat.
Voor mij reden genoeg om met frisse moed verder te gaan naar level 2.

Roosmarijn, Woerden

In 2021 heb ik deelgenomen aan de opleiding Yin 1 het fysieke lichaam. Dat maakte hongerig naar meer. Ik ben nu aan Yin 2 het subtiele lichaam begonnen. Ik vind het prettig dat de opleiding heel... In 2021 heb ik deelgenomen aan de opleiding Yin 1 het fysieke lichaam. Dat maakte hongerig naar meer. Ik ben nu aan Yin 2 het subtiele lichaam begonnen. Ik vind het prettig dat de opleiding heel 'clean' wordt aangeboden. Het is allemaal heel duidelijk en de verschillende middelen vullen elkaar aan: de opleidingsdagen, de hardcopy studieboeken en de digitale leeromgeving. Er is weinig ruimte voor ruis en dat werkt voor mij erg goed. De docenten vind ik ervaren en hebben een schat aan informatie om te delen.

Robin Martens, Ridderkerk

Inhoudelijk een duidelijke opleiding met een goede verdiepingsslag mbt planning, anatomie etc. Zeker een goede aanvulling op de basis uit Level 1!

Annou Gerrietsen, Doornspijk

Toen ik begon aan de opleiding dacht ik even help. Je krijgt zoveel informatie en je leert zoveel op een dag.
Met de begeleiding van Siobhan leerde je elke les weer nieuwe dingen en hoe je dit aan moet pakken. Ik heb hier heel veel aan gehad!
De energie in de lessen waren geweldig! Siobhan gaf je alle vertrouwen en je kreeg goede tips mee naar huis waar je nog aan kon oefenen. Ik heb geleerd hoe ik pasjes kan opbouwen, hoe ik een les kan opbouwen, maar ook hoe je je enthousiasme over kan brengen in de les.
Ik ben heel erg blij dat ik deze opleiding heb gevolgd. Ik kan niet wachten om dit alles toe te passen in m’n lessen!
Het was geweldig!!

Kirsten Steffens, Emmen

Een interessante opleiding waarbij alle aspecten ((top)sporter, trainer, coach of bijvoorbeeld staf. Jezelf als (top)sporter, trainer coach, staf..) worden meegenomen zodat je een uitgebreid en... Een interessante opleiding waarbij alle aspecten ((top)sporter, trainer, coach of bijvoorbeeld staf. Jezelf als (top)sporter, trainer coach, staf..) worden meegenomen zodat je een uitgebreid en volledig beeld krijgt van de sportpsychologie. Verhelderende oefeningen en vragen in het boek en snelle response van de beoordelaar. Veel geleerd en gemotiveerd tot meer!

Tinne Van Beek, Weelde

In level 2 ga je verdiepen wat je in level 1 leerde.
Je leert een PT geven wat zeer interessant was om in te kunnen spelen op houding en klachten die een klant heeft.
We hadden...
In level 2 ga je verdiepen wat je in level 1 leerde.
We hadden verschillende docenten, soms aanpassen maar ook leerzaam om te merken dat iedere docent weer andere accenten legt.
Ik heb de smaak te pakken en schrijf me in voor level 3!