AALO

Umit Delice, HUIZEN

Het afgelopen jaar heb ik deelgenomen aan de opleiding sportpsychologie via AALO. Tijdens het volgen van deze opleiding ben ik tot betere inzichten gekomen m.b.t. de psychologie die toegepast wordt... Het afgelopen jaar heb ik deelgenomen aan de opleiding sportpsychologie via AALO. Tijdens het volgen van deze opleiding ben ik tot betere inzichten gekomen m.b.t. de psychologie die toegepast wordt in de topsportwereld. De opgedane kennis en nieuwe vaardigheden kan ik nu toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden.

In het bijzonder wil ik Esther Goudswaard-Houben bedanken voor de manier waarop zij positieve feedback geeft en de cursist weet te motiveren!

Roy K, Drunen

Fitnesstrainer level 1 t/m mastertrainer 3 behaald en bijna begonnen aan personal trainer. Tot nu toe super goede ervaring gehad met leuke / capabele trainers en natuurlijk leuke deelnemers. Veel... Fitnesstrainer level 1 t/m mastertrainer 3 behaald en bijna begonnen aan personal trainer. Tot nu toe super goede ervaring gehad met leuke / capabele trainers en natuurlijk leuke deelnemers. Veel variatie en leuk om mee te netwerken. AALO, ga zo door en tot snel!

Chantal, Berkel enschot

Ik heb net mijn AALO opleiding Fitnesstrainer A afgerond en ben zeker tevreden! Het was best even zwoegen maar al met al toch met een goed punt behaald. Het is zeker een aanrader

Arian van Dijk, Tiel

In Juni 2022 deze opleiding gestart. Omdat het een online opleiding betreft kon ik deze gemakkelijk op mijn eigen tempo volgen en tijdens mijn vakantie de opdrachten in alle rust maken. Ik ben erg... In Juni 2022 deze opleiding gestart. Omdat het een online opleiding betreft kon ik deze gemakkelijk op mijn eigen tempo volgen en tijdens mijn vakantie de opdrachten in alle rust maken. Ik ben erg tevreden over de opzet en duidelijke informatie van de opleiding. Het heeft mij verdere informatie gegeven die ik tijdens mijn werk kan gebruiken. Ik ben dan ook zeker van plan het vervolg van deze opleiding te volgen. Zeker een aanrader.

Joris, Dendermonde

De opleiding voedingsdeskundige niveau 1 was erg leerzaam en is een echte aanrader. Het is een complete, veelzijdige opleiding die de verschillende aspecten over voeding zoals voedingsstoffen,... De opleiding voedingsdeskundige niveau 1 was erg leerzaam en is een echte aanrader. Het is een complete, veelzijdige opleiding die de verschillende aspecten over voeding zoals voedingsstoffen, anatomie en fysiologie van het lichaam, energie en coaching met elkaar verbindt. De opleider heeft veel kennis en zorgt ervoor dat de opleiding de kennis aanvult op persoonlijke basis van de student. Zeer diepgaand is de opleiding wel niet, hopelijk meer in deel 2!

Soraya Lago, Zoetermeer

Een goede en inspirerende opleiding. Trainer Virgil bracht het met plezier en humor over en ook deelde zijn ervaringen mee. Zijn tips en tricks heb ik ook in mijn eigen looptechniek toegepast. Voor... Een goede en inspirerende opleiding. Trainer Virgil bracht het met plezier en humor over en ook deelde zijn ervaringen mee. Zijn tips en tricks heb ik ook in mijn eigen looptechniek toegepast. Voor mij was het zeker bruikbaar om naar andere enthousiaste (beginners) hardlopers over te brengen.

GJ, Uddel

Hele leerzame en interressante opleiding gedaan; Medical Fitness Trainer. Goede begeleiding en fijne lessen!

Samuel Kolthof

Over mijn ervaring met AALO ben ik zeer tevreden. De opleidingen die ik hier heb gevolgd heb ik met veel plezier af kunnen ronden en ook echt wat aan gehad.

Maaike, Amsterdam

Mooie opleiding waar de trainer mij nieuwe inzichten heeft gegeven. Onverwacht ook leerzaam geweest om zelf weer een betere hardloper te worden. Let op! Trainer wordt je niet in drie dagen. Er... Mooie opleiding waar de trainer mij nieuwe inzichten heeft gegeven. Onverwacht ook leerzaam geweest om zelf weer een betere hardloper te worden. Let op! Trainer wordt je niet in drie dagen. Er wordt met name kennis aangereikt die je als trainer kunt gebruiken. Als je nog helemaal geen ervaring als trainer of coach hebt dan is het denk ik handig om rekening mee te houden dat dit onderdeel niet heel uitgebreid belicht wordt. Ook doe je geen direct praktijkervaring op. Voor mij in ieder geval zeer goed bruikbaar.

Linda, Hoofddorp

In oktober 2021 gestart met Yang 1, Poweryoga van de 200 uurs Yin/Yang teacher opleiding. Wat vind ik dit leuk en vooral leerzaam! Gister geslaagd voor de Poweryoga.
De lessen waren leerzaam,...
De lessen waren leerzaam, zo gegroeid, maar nog lang niet uitgeleerd. Ik kijk ontzettend uit naar Yang 2.
Zelfs het examen vond ik heel leerzaam, goede tips en goede feedback waar je echt iets mee kan!

De Master docenten van de AALO Yoga academie die ik nu heb meegemaakt ben ik zeer over te spreken. Duidelijk, correct en betrokken. Echt wat ik zoek in een docent.

Namaste