AALO

Floor van Putten

Ik ben meer dan blij verast met de Yin Yoga opleiding van de AALO. De AALO wordt vaak gezien als een fitness opleidingsinstituut en ik had dan ook negatieve reacties gekregen toen ik aangaf de Yin... Ik ben meer dan blij verast met de Yin Yoga opleiding van de AALO. De AALO wordt vaak gezien als een fitness opleidingsinstituut en ik had dan ook negatieve reacties gekregen toen ik aangaf de Yin Yoga opleiding bij de AALO te gaan doen.

Alexander Bakker

Ik heb de opleiding pilates 1 en pilates 2 gevolgd.

Mariska van den Ancker

Altijd super ervaring met de AALO gehad!
Ben tot op heden erg tevreden over het opleidingenaanbod, opleidingen en contact met AALO.

Rebecca

Goede en duidelijke communicatie over de mail.
Zeer goede en ervaren docenten. Fijne opleiding en duidelijk studiemateriaal.

Bvdiesen@me.com

Prettig telefonisch contact, vriendelijke en goed meedenkende medewerkers

Nanette Aaldring

Mijn ervaring bij AALO is dat de docenten je goed helpen in de lessen.

Martin Kroos

+ Heldere uiteenzetting van opleiding (Power Yoga 1) op de website en andere documentatie
+ Extra informatie is zeer snel voor handen (zeker als je mailt)
- Telefonische bereikbaarheid...
+ Extra informatie is zeer snel voor handen (zeker als je mailt)
- Telefonische bereikbaarheid is minder, maar die wordt meer dan goed gemaakt door snelle en complete reacties via mail
+ Opleidingshandboek Power Yoga 1 is zeer compleet.
+ Prima aanpak en kennismaking met Yoga in de opleiding
- Instructie op didactische vaardigheden als instructeur kan beter/uitgebreider/grondiger

Youri Wladimirov

Inspirerend, zin om aan de slag te gaan.

Josje

Power Yoga 1 vind ik in principe een goede opleiding. Maar: als je geen enkele docent-ervaring hebt is deze opleiding tekort door de bocht. Er zou meer tussenpozen tussen de opleidingsdagen moeten... Power Yoga 1 vind ik in principe een goede opleiding. Maar: als je geen enkele docent-ervaring hebt is deze opleiding tekort door de bocht. Er zou meer tussenpozen tussen de opleidingsdagen moeten zitten. Als "niet"-docent komt dat tot uitbetaling bij het examen. Ik heb te weinig ervaring opgedaan tussen les gaan geven - cuen & ervaring opdoen bij andere yogascholen.

Seekay

Fijne professionele opleiding. Fijn dat de yoga opleiding is gesplitst in 4 delen van 50 uur .