AALO

Anouk Mackenbach

Hele fijne opleidingen. Goede afwisseling tussen praktijk en theorie. Duidelijk een goed doordacht programma en merkbaar bezig met innovaties en verbeteringen.

Irene wijnants michel

Ik heb Power level 1 ,Yin level 1 en 2 gevolgd bij Aalo en ik kan alleen maar positief zijn.
Zowel de docenten als de lesstof zijn boeiend. Ik heb er erg veel geleerd!
Omdat je nooit...
Zowel de docenten als de lesstof zijn boeiend. Ik heb er erg veel geleerd!
Omdat je nooit ben uitgeleerd wil ik ook nog Yin level 3 gaan doen.

Tsja

Voor een yoga opleiding is deze studie te snel. Je krijgt niet de tijd om het eerst tot je te nemen en binnen te laten komen. Heb je al ervaring opgedaan via een 4 jarige opleiding dan is dit een... Voor een yoga opleiding is deze studie te snel. Je krijgt niet de tijd om het eerst tot je te nemen en binnen te laten komen. Heb je al ervaring opgedaan via een 4 jarige opleiding dan is dit een leuke bijscholing

Mark Hessels

Cursus hardlooptrainer gevolgd bij Virgil Spier. Zeer veel geleerd en manier van coachen/leren als zeer prettig ervaren. Zeker een aanrader!

S. Bregten, 's-Gravenhage

Loop al enige tijd bij een hardloopgroep in Den Haag.
Heb zelf een kunstknie(totale) maar kan hiermee toch heel goed lopen.
Nu denk ik erover om een opleiding te doen.
Komt deze ook...

Loop al enige tijd bij een hardloopgroep in Den Haag.
Heb zelf een kunstknie(totale) maar kan hiermee toch heel goed lopen.
Nu denk ik erover om een opleiding te doen.
Komt deze ook in regio Den Haag.
Hoor graag

Cindy, Zoetermeer

In 2015/2016 de pilates level 1 gestart, met totaal geen achtergrond in de sportwereld. Wat een fantastische kennismaking en wat een goede manier om te leren een sportles te geven! De aandacht voor persoonlijke groei en de mogelijkheid van elkaar te leren maken dit een hele goede start van mijn carriere in de klassieke Pilates. Aan het einde van de Level 1 direct besloten ook de Level 2 opleiding te starten, om zo meer te verdiepen in de oefeningen en ook meer kennis over het lichaam te krijgen middels de anatomie. De docenten zijn stuk voor stuk fantastisch en ieder van hen brengt een stuk ervaring en eigenheid aan de opleiding. Kortom een aanrader!

Cindy, Zoetermeer

Na de Level 1 te hebben afgerond, erna direct gestart met Level 2. Ik vond dit een hele fijne aanvulling waarin in echt heb leren kijken naar een lichaam en de beweging in het lichaam leren herkennen. Het onderdeel anatomie is heel leerzaam en ook de aanvullende oefeningen voor intermediate maken het wederom een ervaring die ik niet had willen missen. Door de Level 2 te volgen en tegelijkertijd lessen te geven hebben ik grote sprongen kunnen maken in mijn eigen lesgeefvaardigheid en kunnen geven van correcties. Ook deze opleiding is een aanrader!

Irene wijnants

Goede opleiding met prima docenten die inspirerend zijn in het lesgeven.
Heb de yin level 1 en power level1 gevolgd en ga binnnekort de yin level 2 volgen.
Heb enorm veel geleerd en...
Goede opleiding met prima docenten die inspirerend zijn in het lesgeven.
Heb enorm veel geleerd en blijf dat doen bij Aalo !

Alexander, Anoniem

Goede persoonlijke begeleiding. Er wordt veel naar je eigen ontwikkeling gekeken. Heel ervaren trainers, heb ik veel van kunnen leren.