AALO

Monique Lindeboom Moolenaar, Rotterdam

Gaaf trio of quatro Cecile, Ingeborg, Manon en Susanne! Prachtige en aparte mooie opleiding met eenvoudige, toch praktisch "keep it simple" ademhalingsoefeningen van Ingeborg, meditatietips... Gaaf trio of quatro Cecile, Ingeborg, Manon en Susanne! Prachtige en aparte mooie opleiding met eenvoudige, toch praktisch "keep it simple" ademhalingsoefeningen van Ingeborg, meditatietips (mooie handvatten) van Manon en mindfulness van Cecile. Zo eenvoudig, daartoe makkelijk te integreren in mijn dagelijks leven, maar ook eenvoudig toe te passen in mijn lessen als yogadocent. Beslist een aanrader om te doen.

Barbara, Scharendijke

Zojuist level 1 fitness instructeur afgerond.
Zojuist level 1 fitness instructeur afgerond.
Ik ben zeer te spreken over deze opleiding en ook over mijn Aalo master instructeur. Stacey is enthousiast, positief, eerlijk en duidelijk. Ik ben blij level twee ook bij haar te mogen volgen. Mijn examinator was Nicole, ook Nicole is een enthousiaste, positieve en eerlijke dame.
De opleiding is pittig en bevat veel informatie in korte tijd maar het is absoluut de moeite waard.

Cheryl Sinto, Den Haag

Leuke Fitness Trainer Level 1 les gehad van Darrin Klöer! Met veel humor en goede kennis van sport goed overgebracht waardoor ik alles kon onthouden. Aan de andere kant moet je wel zelf keihard aan... Leuke Fitness Trainer Level 1 les gehad van Darrin Klöer! Met veel humor en goede kennis van sport goed overgebracht waardoor ik alles kon onthouden. Aan de andere kant moet je wel zelf keihard aan de bak om tijdig je stage plek te fixen en aan je portfolio te werken. Tip: Begin alvast een stage plek te zoeken wantje kan niet a la minute bij elke sportschool starten. Succes allemaal en ik ga verder naar Level 2!

M.V. de Bruin

Goede ervaring met de yoga; goede lessen door goede leraressen.

Menno

De Docenten van de Yoga opleiding zijn goed en hebben een mooie opleiding in elkaar gezet. De organisatie is in handen van amateurs.

Oplichterij

Helaas heb ik een slechte ervaring met de AALO.

Van juli tot en met september 2018 ben ik samen met gezin verbleven in het buitenland.
In die tijd schijn ik mij te hebben...
Helaas heb ik een slechte ervaring met de AALO.

In die tijd schijn ik mij te hebben ingeschreven voor een opleiding.

Enkele maanden erna krijg ik een factuur van een deurwaarder van 200 euro.
Uiterlijk neem ik contact met AALO op.
Ze tonen netjes begrip.

Echter een maand erop ontvang ik een factuur van AALO zelf van 500 euro!
De factuur van de deurwaarder is vernietigd(?!) maar nu is het 200 i.p.v 500

Erg vreemd allemaal!

Stijntje Bruijn , Amsterdam

Duidelijke en overzichtelijke opleiding. Soms mag de lesstof wel wat levendiger gebracht worden. Level 1 is erg theoretisch en ik miste de praktijk een beetje. Al met al veel geleerd en leuke tijd gehad.