AALO

Eva , Leiden

Leuke opleiding met goede en duidelijke opbouw in leerstof die helder toegelicht en uitgelegd wordt door de AALO Master trainer!

Fitplaza Stadskanaal

Het waren 6 intensieve weken om naast 30 uur werken, het runnen van een gezin ook nog de opleiding tot fitnessinstructeur af te ronden. Maar met een docent als Pim Slot was het geen straf om elke... Het waren 6 intensieve weken om naast 30 uur werken, het runnen van een gezin ook nog de opleiding tot fitnessinstructeur af te ronden. Maar met een docent als Pim Slot was het geen straf om elke week van Groningen naar Nieuwegein te rijden. Les geeft hij op zijn eigen unieke manier. Fijn ook dat hij het individu ziet binnen de hele groep. Ik heb mij gesteund gevoeld en mij als oudste van de groep met 0% kennis en ervaring in de fitnessbranche staande weten te houden.
Succes met blijven doen waar je goed in bent maar vooral ook heel veel enthousiasme gewenst in alles wat je doet. Het ga je goed.

Gea

Erg blij met de keuze die ik heb gemaakt om te starten met een fitness opleiding bij de AALO. Goede communicatie vanuit het opleidingsinstituut en enthousiaste docenten die kennis hebben van hun vak.

Evita Adrianus, Almere

Tijdens mijn opleiding het ik het nare gedeelte van HET leven mogen ervaren. Wat ik fijn vond is dat ik er gewoon over kon praten en werd er veel begrip getoond en met je meegedacht . Ik had zelf... Tijdens mijn opleiding het ik het nare gedeelte van HET leven mogen ervaren. Wat ik fijn vond is dat ik er gewoon over kon praten en werd er veel begrip getoond en met je meegedacht . Ik had zelf denk ik de beste mentor, de heer Pim Slot, also known ass Pimmie. Top opleiding die ik een ieder aan zou raden. Vond alleen de tijd die wij er voor kregen best kort. Tis wel te doen, want dit werd bewezen, alleen zouden drie maanden toch beter uitkomen.

Al met al is AALO top! en zijn die 5 punten toch te weinig! Jullie krijgen een dikke 10!

On to the next!

Jeffrey Timmermans, Lisse

Goede basis opleiding. Geeft een leuk inzicht in mentale training en de basis van (sport) psychologie. Snelle reacties na inzenden huiswerkopdrachten.

Dick Meertens, Amsterdam

Veel geleerd in deze opleiding . Ilona Wijmans beschikt over kennis van zaken. De groep was super leuk en ook daarvan heb ik veel geleerd. Het is wel belangrijk dat je de basis van kickboksen... Veel geleerd in deze opleiding . Ilona Wijmans beschikt over kennis van zaken. De groep was super leuk en ook daarvan heb ik veel geleerd. Het is wel belangrijk dat je de basis van kickboksen voldoendee beheerst en ook prettig als je al wat ervaring hebt opgedaan in het geven van een les, de opleidingsdagen verlopen namelijk in een hoog tempo ( dat vond ik leuk en vooral erg leerzaam). Volgend jaar ga ik de pads workshop doen bij Ilona

Xander, Amsterdam

Zeer leuke cursus zou misschien nog wel wel fijn vinden om buiten het boek wat filmpjes te hebben zodat je meer kan zien wat het in de praktijk in houd.

Filip, Born

Ontzettend leuke en leerzame tijd gehad. Helaas een korte opleiding, maar heel erg veel nieuwe dingen geleerd en zal mezelf verder willen ontwikkelen hierdoor via het AALO. Vanaf de inschrijving tot... Ontzettend leuke en leerzame tijd gehad. Helaas een korte opleiding, maar heel erg veel nieuwe dingen geleerd en zal mezelf verder willen ontwikkelen hierdoor via het AALO. Vanaf de inschrijving tot aan het examen zeer goede communicatie en Koen en Jur zijn ook hele goede trainers/mentors die graag de nieuwe generatie wat willen bijbrengen en zij doen dat op een leuke manier. Het liefst geef ik het AALO 10 sterren ;)

Ferdinand Felix, hoofddorp

Goede aanvulling als je in de fitness branche werkt of gaat werken.

Desara , Den Hagg

It has been a very good experience. In very little time you can establish a good foundation and get a job in a gym. Stacey is a lovely teacher! She delivers efficiently the material and she is chill... It has been a very good experience. In very little time you can establish a good foundation and get a job in a gym. Stacey is a lovely teacher! She delivers efficiently the material and she is chill as well!
I recommend you to do this course if you just want the basics and have already a different career, just like me!