295 Reviews

Kristiana, Amsterdam

8/10

SAQ cursus was leerzaam, met veel praktijktips. Aanrader!

Carole, Almere

10/10

Na het volgen van een vierjarige koninklijke Raja Yoga wilde ik me graag verder verdiepen in de Yin yoga. Ik heb gekozen voor de level 1 van Aalo en dat bleek een enorm waardevolle aanvulling te... Na het volgen van een vierjarige koninklijke Raja Yoga wilde ik me graag verder verdiepen in de Yin yoga. Ik heb gekozen voor de level 1 van Aalo en dat bleek een enorm waardevolle aanvulling te zijn! Naast de superfijne locatie bij Yoga Sala in Culemborg, waren ook de docenten (Jeske en Nathalie) erg fijn. De indeling van de lesdag waarbij theorie wordt afgewisseld met posture lab en aan het einde van de lesdag een Yin les is erg fijn! Ook het tussendoor herhalen van de lesstof van de dagen ervoor en "toetsen" van de kennis zorgt ervoor dat je de theorie beter onthoudt. Het maken van de portfolio was wel veel werk, maar het waren wel allemaal waardevolle en leerzame opdrachten. Binnenkort ga ik starten met level 2 voor nog meer verdieping.

Daniel, Utrecht

8/10

Na 20 jaar in verschillende sportscholen te hebben getraind had ik niet verwacht dat ik nog zoveel kon leren. Fitness trainer level 1 gedaan en nu bezig met level 2.
Fitness level 1: krijgt...
Fitness level 1: krijgt van mij 4 sterren. Kijkend naar de trainingsleer is dat veel te veel gericht op vaste apparaten. Dat kan naar mijn mening echt anders.
Fitness level 2: krijgt van mij 5 sterren. Absolute meerwaarde om de technieken van de " big 5 oefeningen" onder de loep te nemen, te analyseren en toe te passen ( niet alleen op jezelf, maar zeker op andere).

Pieter, Hellevoetsluis

8/10

De spoedopleiding gevolgd en in 1x geslaagd! Het is best veel maar de lessen bereiden je er goed op voor. Locatie was super en de docent Nicole ook.

Rodney, Arnhem

8/10

Ik heb de cursus sport psychologie gevolgd. Ik heb deze studie als zeer interessant en handig ervaren. Het heeft me andere inzichten gegeven over mezelf en de aanpak op gebied van begeleidding.

Ingrid, Weesp

8/10

Voedinsdeskundige level 1 en level 2 online gevolgd met als doel kennis te vergroten/verbreden over voeding, lichaam en geest. Zeer leerzaam, interessant en ook leuk. Het heeft me nog bewuster... Voedinsdeskundige level 1 en level 2 online gevolgd met als doel kennis te vergroten/verbreden over voeding, lichaam en geest. Zeer leerzaam, interessant en ook leuk. Het heeft me nog bewuster gemaakt van hoe belangrijk gezonde voeding en levensstijl is. Hoe eerder je je er van bewust wordt (gemaakt) wat je eet en wat het op de lange termijn met je lichaam en geest kan doen hoe beter je eerst nadenkt over wat je besluit te eten of vooral welke boodschappen je in huis haalt. Zeker voor ouders een aanrader om deze opleiding te volgen. Weet wat je je kind te eten geeft en wat het op de lange termijn kan betekenen. Ik had de studieboeken van te voren aangevraagd zodat ik me goed kon voorbereiden op de online lessen. Met dank aan Mastertrainer Maxim die de lessen op een prettige en professionele wijze gaf en goed luisterde naar de vragen van de deelnemers en iedere deelnemer goed in beeld had! En natuurlijk AALO voor het aanbieden van deze opleiding!

Umit Delice, HUIZEN

10/10

Het afgelopen jaar heb ik deelgenomen aan de opleiding sportpsychologie via AALO. Tijdens het volgen van deze opleiding ben ik tot betere inzichten gekomen m.b.t. de psychologie die toegepast wordt... Het afgelopen jaar heb ik deelgenomen aan de opleiding sportpsychologie via AALO. Tijdens het volgen van deze opleiding ben ik tot betere inzichten gekomen m.b.t. de psychologie die toegepast wordt in de topsportwereld. De opgedane kennis en nieuwe vaardigheden kan ik nu toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden.

In het bijzonder wil ik Esther Goudswaard-Houben bedanken voor de manier waarop zij positieve feedback geeft en de cursist weet te motiveren!

Roy K, Drunen

8/10

Fitnesstrainer level 1 t/m mastertrainer 3 behaald en bijna begonnen aan personal trainer. Tot nu toe super goede ervaring gehad met leuke / capabele trainers en natuurlijk leuke deelnemers. Veel... Fitnesstrainer level 1 t/m mastertrainer 3 behaald en bijna begonnen aan personal trainer. Tot nu toe super goede ervaring gehad met leuke / capabele trainers en natuurlijk leuke deelnemers. Veel variatie en leuk om mee te netwerken. AALO, ga zo door en tot snel!

Chantal, Berkel enschot

8/10

Ik heb net mijn AALO opleiding Fitnesstrainer A afgerond en ben zeker tevreden! Het was best even zwoegen maar al met al toch met een goed punt behaald. Het is zeker een aanrader

Arian van Dijk, Tiel

8/10

In Juni 2022 deze opleiding gestart. Omdat het een online opleiding betreft kon ik deze gemakkelijk op mijn eigen tempo volgen en tijdens mijn vakantie de opdrachten in alle rust maken. Ik ben erg... In Juni 2022 deze opleiding gestart. Omdat het een online opleiding betreft kon ik deze gemakkelijk op mijn eigen tempo volgen en tijdens mijn vakantie de opdrachten in alle rust maken. Ik ben erg tevreden over de opzet en duidelijke informatie van de opleiding. Het heeft mij verdere informatie gegeven die ik tijdens mijn werk kan gebruiken. Ik ben dan ook zeker van plan het vervolg van deze opleiding te volgen. Zeker een aanrader.