AALO

Martine , Lelystad

Ik ben deze opleiding/ cursus begonnen omdat ik mezelf weer wil ontwikkelen.
Thuisbegeleiding vind ik erg vriendelijk wat ook motiverend werkt.

Leuke aan de opleiding is dat er...
Ik ben deze opleiding/ cursus begonnen omdat ik mezelf weer wil ontwikkelen.
Thuisbegeleiding vind ik erg vriendelijk wat ook motiverend werkt.

Leuke aan de opleiding is dat er ook veel zelfreflectie in zit.

Sytske, Waddinxveen

Ik heb erg veel geleerd van deze opleiding power yoga. Door de kleine groep heb ik heel veel uit de opleiding kunnen halen. Er was veel ruimte voor vragen en er was altijd snel en goed antwoord van... Ik heb erg veel geleerd van deze opleiding power yoga. Door de kleine groep heb ik heel veel uit de opleiding kunnen halen. Er was veel ruimte voor vragen en er was altijd snel en goed antwoord van de docenten. De docenten zijn erg begaan met je ontwikkeling op het gebied van yoga en het lesgeven in de yoga, wat mij dan weer een goed gevoel gaf, ook met het oog op de vervolgopleiding. Ik denk echt dat ik nergens anders zoveel had kunnen leren over het worden van een yoga docent.
Dank jullie!

Kim, Heerewaarden

De training van Virgil Spier heeft een enorme toegevoegde waarde op het theoretische gedeelte. Ik ben danbaar dat ik heb mogen meekijken met de tecnieken en skills van Virgil. Het maakt het zelf... De training van Virgil Spier heeft een enorme toegevoegde waarde op het theoretische gedeelte. Ik ben danbaar dat ik heb mogen meekijken met de tecnieken en skills van Virgil. Het maakt het zelf trainen plezieriger en geeft een dijk aan tools voor klanten in de praktijk. Echt super!

Monique Lindeboom Moolenaar, Rotterdam

Een heel fijne fysieke en energetische opleiding met zowel yang als yin elementen. Ik heb heel veel aan deze opleiding gehad en het hetgeen ik geleerd heb pas ik nog steeds toe. Die heb ik verweven... Een heel fijne fysieke en energetische opleiding met zowel yang als yin elementen. Ik heb heel veel aan deze opleiding gehad en het hetgeen ik geleerd heb pas ik nog steeds toe. Die heb ik verweven in mijn dagelijks leven. Ik voel me energetisch heel erg fijn erbij. Een goede aanpak om je bevindingen dagelijks te noteren.

Marion, Ballum Ameland

Ik heb meerdere opleidingen gevolgd bij AALO opleidingen, waaronder Kettlebell, TRX, Total Bodyshape, Kickbag en twee thuisstudies Anatomie en als laatste Voedingsdeskundige level 1. Mijn volgende... Ik heb meerdere opleidingen gevolgd bij AALO opleidingen, waaronder Kettlebell, TRX, Total Bodyshape, Kickbag en twee thuisstudies Anatomie en als laatste Voedingsdeskundige level 1. Mijn volgende opleiding waar ik me voor ingeschreven heb is Sportvoeding. Ik ben altijd heel tevreden over de AALO, er worden duidelijke lessen gegeven en veel leer je in de praktijk. De klantenservice is altijd heel behulpzaam. Kortom ik zal iedereen aanraden een opleiding bij de AALO te volgen.

Henk Kolk, Terherne

Ik heb met veel plezier het deel Mindfulness en Meditation (Yin Yoga IV) gevolgd. Een aanrader!

Niels, Zaandam

De opleiding als zeer prettig ervaren. Duidelijk en goed te volgen. Ik raad de training zeker aan!

Marjo

Slecht , alle info op het laatste moment. Nog na moeten bellen omdat ik m'n diploma maar niet kreeg. Lerares was ronduit asociaal. Elke keer te laat komen, kauwgom kauwen tijdens het les geven.... Slecht , alle info op het laatste moment. Nog na moeten bellen omdat ik m'n diploma maar niet kreeg. Lerares was ronduit asociaal. Elke keer te laat komen, kauwgom kauwen tijdens het les geven. Aanstootgevende teksten op topje en telkens haar eigen foto in wedstrijd bikini op het scherm tonen. Mensen geen antwoord geven op vragen, was je kritisch dan kreeg je een snauw. De examinator, Stacy, heeft het overall heersende slechte gevoel een beetje weggehaald. Zij was heel vriendelijk en stond open voor vragen

Monique Lindeboom Moolenaar, Rotterdam

Gaaf trio of quatro Cecile, Ingeborg, Manon en Susanne! Prachtige en aparte mooie opleiding met eenvoudige, toch praktisch "keep it simple" ademhalingsoefeningen van Ingeborg, meditatietips... Gaaf trio of quatro Cecile, Ingeborg, Manon en Susanne! Prachtige en aparte mooie opleiding met eenvoudige, toch praktisch "keep it simple" ademhalingsoefeningen van Ingeborg, meditatietips (mooie handvatten) van Manon en mindfulness van Cecile. Zo eenvoudig, daartoe makkelijk te integreren in mijn dagelijks leven, maar ook eenvoudig toe te passen in mijn lessen als yogadocent. Beslist een aanrader om te doen.