AAG

Betrokken, kundig, samenwerkend, maar
Betrokken, kundig, samenwerkend, maar
we hebben ervaren dat de overeengekomen diensten en werkzaamheden in het kader van de financial outsourcing in Q1-2023 niet zijn nageleefd en derhalve hebben wij ons oordeel neerwaarts bijgesteld tot 4.

Joyce Jacobs Wulverhorst bestuurder

Uitstekende controller en contactpersoon bij AAG

Betrouwbare en deskundige ondersteuning

Zorgvuldig, doelgericht en expert. Dat naast een flinke dosis aan inlevingsvermogen en mogelijkheden tijdens de opdracht additionele zaken of wensen mee te nemen

B.Rijnders, De Zeeg

Expertise en professionele ondersteuning, afspraak is afspraak

Heel goed, snel antwoord op vragen, meedenken en pro-actief informeren (oa nieuwsbrieven etc)

Prima, open en prettig contact - goede overlegmomenten - Stijn begreep snel - rapportage uitgebreid.
Tip: rapportage beginnen met een schematisch overzicht van conclusies en aanbevelingen. Mogelijk in tabelvorm. En indien mogelijk kolom toevoegen waarin per aanbeveling komt te staan: 'verandering t.o.v. huidige situatie' en/of iets als: consequenties voor de organisatie als aanbeveling wordt opgevolgd.
Dit helpt bij het lezen van de rapportage door functionarissen die inhoudelijk niet goed op de hoogte zijn, maar wel zeggenschap hebben over de te nemen besluiten op basis van het rapport.

Hilde van der Weerden, Algemeen Leider, Ouderenzorg Annenborch

TOP!

Op zich positief, wel afhankelijk van de collega met wie je te maken hebt. Het gaat ook om dienstverlening, dus dat is ook persoonsgebonden.