ROCKWOOL Rainwater Systems

Heel tevreden met advies, levering en opzet van de stand

customer service

installation guide/ uitleg bij doek in frame zetten

Flexxolutions

Producten zijn van een bijzondere hoge en zware kwaliteit. Zeer mooie doeken met haarscherpe foto's. De communicatie is snel, professioneel, volledig en zelfs persoonlijk. Er wordt goed met je... Producten zijn van een bijzondere hoge en zware kwaliteit. Zeer mooie doeken met haarscherpe foto's. De communicatie is snel, professioneel, volledig en zelfs persoonlijk. Er wordt goed met je meegedacht en levering verloopt soepel en duidelijk. Kortom, zeer goede ervaring!

ILGE Subscription Management BVBA

Onlangs heb ik bij AAA Display een "pop-up excellent" frame gekocht voor ons bedrijf. Product is van hoge en zware kwaliteit. Wat ik zelf nog belangrijker vindt en als heel prettig heb ervaren, is... Onlangs heb ik bij AAA Display een "pop-up excellent" frame gekocht voor ons bedrijf. Product is van hoge en zware kwaliteit. Wat ik zelf nog belangrijker vindt en als heel prettig heb ervaren, is de professionele manier van werken van de mensen bij dit bedrijf. Ik heb in het bijzonder veel contact gehad met Monique; in 1 woord top. Communicatie professioneel en doelmatig, snelle opvolging van vragen en verzoeken en volle aandacht voor mij als klant. Ik kon steeds bij Monique terecht voor bijkomend advies. Zij dacht ik het gehele proces steeds mee. Ook hebben zij een hele mooie showroom in Hoofddorp, waar je de stand producten zelf kan bekijken en "ervaren".
Ondertussen zijn de producten geleverd en is iedereen dik tevreden!

Professionele en snelle communicatie
Vlotte opvolging
Bedrijf en medewerkers denken zeer goed mee met mij als klant
Goed bereikbaar
Mooie showroom
Kwalitatieve producten

Mercurius verzekeringen

Top service - denken goed met je mee

Maatwerk peroonlijk

RIMARCK

Snel en prettig contact

SPECTO Aerospace

Profeelssionele en snelle reatie en vooral goed meedenken!

Eigen voorraad en kennis van gevoerde producten

Aandacht voor de backing sheet van de Easy LED-wand. Die is (te) krap

van Barneveld

Vriendelijk, professioneel (kennis van producten + goed advies) en kwalitatief zeer goede producten.

Refitech Composites BV

We zijn zeer goed geholpen en de communicatie verliep snel, accuraat en duidelijk. Er waren korte lijnen via telefoon en mail opvolging. Omdat het kort voor een beurs was zijn ze zelfs even... We zijn zeer goed geholpen en de communicatie verliep snel, accuraat en duidelijk. Er waren korte lijnen via telefoon en mail opvolging. Omdat het kort voor een beurs was zijn ze zelfs even langsgekomen op locatie om eea te demonstreren. zodoende konden we de kwaliteit voelen en ervaren. dit was top.

Heldere, duidelijke communicatie en informatie. Snel reageren en antwoorden, hoge kwaliteit drukwerk, pragmatisch en meedenken, support files en reminder voor aanlever specificaties.
Zeer...
Zeer snelle levering.

De opberg tassen ervaren we wat matig. ze voelen wat dun aan en beschadigen vrij snel.

Vereniging Eigen Huis

Vlot contact en soepele levering

Elecosoft

Zeer vlotte afhandeling. Goede service. Beursstand is van uitstekende kwaliteit en eenvoudig op te bouwen!

Communicatie

De beursstand is eenvoudig op te bouwen eenmaal je het systeem kent. In het begin is het wel wat zoeken. Ik zou als tip willen meegeven om de staanders en liggers misschien te labelen om de montage... De beursstand is eenvoudig op te bouwen eenmaal je het systeem kent. In het begin is het wel wat zoeken. Ik zou als tip willen meegeven om de staanders en liggers misschien te labelen om de montage eenvoudiger te maken. Welke ligger past bij welke staander etc....