g hessink

Netjes en correct geholpen en de koffie staat klaar ook voor een stukje advies zeer behulpzaam

Ceder Koopman

Hier een flexibel rookkanaal besteld, topkwaliteit en top service. Ondanks de zeer drukke periode werd er conform afspraak op tijd geleverd. Achteraf bleek ik een andere maat nodig te hebben, deze... Hier een flexibel rookkanaal besteld, topkwaliteit en top service. Ondanks de zeer drukke periode werd er conform afspraak op tijd geleverd. Achteraf bleek ik een andere maat nodig te hebben, deze werd binnen 2u tijd voor mij gefabriceerd!!! Zulke service heb ik nog nooit meegemaakt, echt alle 5 sterren waard. Top bedrijf!!!

H Goossink

Prima geleverd

Particulier

Is prima!!

Vendelbos Patrick

Heel betrouwbaar, alles vlug geleverd. Miste 1 stuk maar 2 dagen erna al geleverd. Heel aanspreekbaar voor en na levering, reageren vlug.

Teleurgesteld

Reactie A.B. Flex B.V.:

Goedemorgen mevrouw Roubos,
Ik begrijp dat u teleurgesteld bent dat we u niet konden leveren maar de huidige omstandigheden zijn dan ook extreem uitzonderlijk.
Er is een enorme run op kachel...
Goedemorgen mevrouw Roubos,
Er is een enorme run op kachel en kachelmaterialen in Duitsland en de Benelux.
Wij krijgen geen levertijden meer van leveranciers en soms ook geen leveringen.
We zijn dan ook niet altijd in staat de info op de site up to date te houden.
Met dat alles in aanmerking genomen heb ik u daar binnen 2 dagen over ingelicht en het bedrag teruggestort.
Is het dan niet erg onredelijk om daar een oordeel van 1 ster aan te verbinden ?.
Als ik u weken had laten wachten kan ik dat nog begrijpen maar dit lijkt nu
meer een kwestie van bashen.
Met vriendelijke groeten,
Arie Bakker

Andre

Product werk super en levering was snel