Philip van den Heuvel

Product was zo krom als iets, paste langs geen kanten! Heb het moeten herstellen.

Reactie A.B. Flex B.V.:

Goedemorgen meneer van den Heuvel, Dat is heel vervelend, waarom heeft u geen contact met ons opgenomen ?. U kunt ons bereiken via telefoon, email en whatsapp. Er kan altijd iets misgaan... Goedemorgen meneer van den Heuvel, Dat is heel vervelend, waarom heeft u geen contact met ons opgenomen ?. U kunt ons bereiken via telefoon, email en whatsapp. Er kan altijd iets misgaan tijdens transport of beschadigingen optreden, we willen dit echter graag voor/met u oplossen. Kunt u contact met ons opnemen en evt een foto sturen indien beschikbaar ?. Met vriendelijke groeten, Arie Bakker

Mijn Smaak Lifestyle

Online bestelling gedaan. Keurige voortgang via de mail en supersnel geleverd. Erg tevreden

Dieter

Heb schouw onderdelen voor pelletkachel bestelt na 3dagen alles heeel netjes toegestuurd gekregen tip top verpakt en van heel hoge kwaliteit top mannen die zo verder

Wierbos

Complete dakdoorvoer besteld. Goede prijzen voor prima kwaliteit. Wel gek dat de spullen in twee zendingen kwamen, maar alles wel netjes ontvangen.

Joost

Prima product, scherpe prijs, snel geleverd.

Martin

Snelle levering. Duidelijke uitleg over het product

Mts de Glee

Goede service

Mario van den Berk

Duidelijke website, snelle levering. Je krijgt wat je verwacht.