Reviews

9.1 / 10
3015 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

3015 Reviews

Kloezeman

10/10

Goed en snel


Ron

10/10

Fijne mensen, goed advies en de juiste spullen.


Anoniem

2/10

Een buitenlucht aansluiting gekocht.
Snel geleverd.
Maar thuis blijkt de knop niet te passen.
Na een paar mails gestuurd moest ik het zelf maar groter boren.
Hierdoor is de...
Een buitenlucht aansluiting gekocht.
Snel geleverd.
Maar thuis blijkt de knop niet te passen.
Na een paar mails gestuurd moest ik het zelf maar groter boren.
Hierdoor is de coating beschadigd.
Maar gingen hier niks aan doen.
147 euro voor betaald en dan nog niet passen.
Blijkt bij de rest van de partij hetzelfde te zijn.

Dus als je een buitenlucht aansluiting hier besteld let dan op dat je het thuis nog zelf aan mag passen.

Ik ga hier niks meer kopen.

Reactie A.B. Flex B.V.:

Goedemorgen meneer Goossens,
U mag uiteraard uw mening geven maar wees in ieder geval eerlijk.
Ik heb u aangegeven dat ik het niet kan oplossen aangezien bij de
andere hetzelfde probleem...
Goedemorgen meneer Goossens,
U mag uiteraard uw mening geven maar wees in ieder geval eerlijk.
Ik heb u aangegeven dat ik het niet kan oplossen aangezien bij de
andere hetzelfde probleem was met de coating en dat ik er dus niets aan kan veranderen
inderdaad.
Ik heb u echter ook aangegeven dat u het mocht retourneren en dat "vergeet" u nu even
te vermelden.
Met vriendelijke groeten,
Arie Bakker


Anoniem

8/10

Snelle levering


N.

4/10

Producten staan online terwijl ze niet op voorraad zijn, geld pas terug ontvangen na telefonisch contact.

Reactie A.B. Flex B.V.:

Goedemorgen mevrouw Visser,
We hebben u direct ingelicht over het niet op voorraad zijn van de artikelen binnen 2 uur na uw bestelling hebben we u daarover ingelicht.
Het is u misschien...
Goedemorgen mevrouw Visser,
We hebben u direct ingelicht over het niet op voorraad zijn van de artikelen binnen 2 uur na uw bestelling hebben we u daarover ingelicht.
Het is u misschien ontgaan maar momenteel is het enorm druk met houtkachels en rookkanalen en de leveringen zijn totaal onzeker.
We kunnen daarom niet alles bijhouden op het moment.
Inderdaad was ik de terugstorting vergeten, dit heb ik direct gedaan na uw telefoontje. U reageerde toen overigens heel anders ??
Met vriendelijke groeten,
Arie Bakker


Anoniem

8/10

Goede dienstverlening


Guido

10/10

Prijs/kwaliteit: zeer goed. Service: zeer snel. Dienst na verkoop: TOP


Cor

7/10

Netjes geholpen en pakket netjes op tijd.