De levering liet een paar dagen langer po zich wachten dan verwacht.

Reactie A.B. Flex B.V.:

Goedemorgen,
In verband met de corona crisis en de toegenomen online bestellingen is de druk bij de pakketdiensten flink toegenomen, vandaar dat levering soms langer duurt.
Helaas hebben wij...
Goedemorgen,
Helaas hebben wij daar geen invloed op.
Arie Bakker

Jan de Schoorsteenman

Website mag meer info geven over de producten. Er wordt echter aan gwerkt nav feedback

Zoek in je orderboek

1 keer wat bestellen en dan direct beoordelen. Reageer je niet direct dan wordt er opnieuw om beoordeling gevraagd. Daar baal ik van. Laat me met rust als klant. Daarom zal ik jullie niet aanbevelen

Reactie A.B. Flex B.V.:

Goedemorgen,
Inderdaad sturen we een email met het geheel vrijblijvende verzoek om een beoordeling te geven. U behoeft daar uiteraard niet op in te gaan.
Arie...
Arie Bakker

Bakker

Snelle levering en duidelijke advisering

flexibel rookkanaal

Goede service geen klachten

H Bospoort

Prima levering ontvangen. Binnen enkele dagen geleverd en de bestelde onderdelen voldoen perfect aan de verwachting.

Ondanks de coronacrisis toch redelijke snelle levering. De pijp paste goed. Wel wat strak maar dan weet je tenminste zeker dat deze niet ook wegwaait. De communicatie is prima.

Raf Dendooven Belgie

Degelijk materiaal en prima afhandeling

mien schueremans

Top, ondanks crisis snelle levering