Zeer tevreden. Denken heel goed mee met wat we nodig hadden voor de aansluiting van de houtkachel en omdat we al een dakploeg bezig hadden bij ons werd de kachel zeer snel bezorgd. Ook worden er... Zeer tevreden. Denken heel goed mee met wat we nodig hadden voor de aansluiting van de houtkachel en omdat we al een dakploeg bezig hadden bij ons werd de kachel zeer snel bezorgd. Ook worden er heel netjes allemaal tips gegeven telefonisch, toen we er niet helemaal uit kwamen. Toen we besloten hadden om er nog een metertje extra dubbelwandige pijp op te zetten hadden we die ook de volgende dag al in huis. Dus top bedrijf, je word heel goed en vriendelijk geholpen en ik zou t zeker aanraden!

J.f.schrekker loodgieters

Super bedrijf en snelle levering

Vgu service

Mooi duidelijke website snel reactie na besteling en super snel geleverd

kenneth westerman

Plesant

Peer

Ze late DPD bezorgen en die zette het pakketje gewoon aan de deur. Dat is al ze zoveelste keer. Stop met DPD!

Reactie A.B. Flex B.V.:

Jammer dat u die ervaring hebt, helaas hebben we dezelfde ervaringen met GLS, DHL en PostNL. Tot nu toe gaat het via DPD over het algemeen nog het best.

Klus aan huis

Prima alleen een goede tip om je voorraad te koppelen aan je webwinkel zodat je kunt zien hoeveel artikelen er zijn

Van der Laan Timmerwerken

Erg goed