J. van Riet

Prima bestelroutine en vlotte levering. Het enige puntje van kritiek is het feit dat de transporteur, DPD naar ik meen, een track en trace systeem hanteert waaruit geen dagdeel van bezorging af te...

Reactie A.B. Flex B.V.:

Goedemorgen,

Dank u voor uw feedback.
DPD stuurt een dag voor levering een email met het bericht dat het de volgende dag geleverd wordt. 's morgens op de dag van levering wordt een email verzonden met een 1 -uur tijdsvak. Misschien is deze bij u in de spambox belandt ?.

Mvg,
Arie Bakker

Niessen

Particulier

Ik werd heel goed geholpen! Bedankt!

San

Prima,
Besteld en gekregen wat ik nodig had

Tielens

Top bedrijf, volgende keer als ik iets nodig heb zal ik zeker bij hen bestellen.

Jan van Dijk

Ik had eerst even gebeld omdat ik het op kwam halen.
Buis wat ik nodig had lag al klaar en andere spullen waren allemaal op voorraad
Verder goed advies en vriendelijk ontvangst.
Ik...

Leodemuis

Goede service, op zaterdag bestelling gedaan op internet s zondags nog wat bijbesteld. Dinsdag morgen geleverd. top

Eric mientjes

Prima service

Kk

Na de bevestiging van de bestelling, duurde het nog 4 dagen eer de bestelling geleverd werd , dit vind ik vrij lang.

Reactie A.B. Flex B.V.:

Goedemorgen,

U heeft uw bestelling op Vrijdagavond 7 - 9 geplaatst en deze is op Dinsdag 10-9 bij u afgeleverd. Daar zit één werkdag tussen. Pakketdiensten komen geen pakketten ophalen op Zaterdag of Zondag. Op onze website staat vermeld dat de levering binnen 1 tot 3 werkdagen gebeurd en daar is in uw geval ruimschoots aan voldaan.

Met vriendelijke groeten,
Arie Bakker