Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Van Hunnik-Zaeyen

Goed er werd goed geluisterd. Ze waren heel lief. Mijn kleindochter wilde overal bij helpen en werd daarin op een leuke manier mee genomen.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Ik had graag een vingerafdruk van mijn man gehad. Hier is niet naar gevraagd . Achteraf had ik beter willen weten hoe de uitvaart af zou lopen. Dan hadden we met de familie er nog een koffie moment... Ik had graag een vingerafdruk van mijn man gehad. Hier is niet naar gevraagd . Achteraf had ik beter willen weten hoe de uitvaart af zou lopen. Dan hadden we met de familie er nog een koffie moment achteraan willen plakken ipv de koffie tijdens de uitvaart.

De Bruin

Heel fijne, meevoelende begeleiding van Will Bierman. De uitvaart van mijn moeder was perfect; iedereen die meewerkte heeft elkaar vlekkeloos aangevuld en versterkt. De muziek en powerpoint waren... Heel fijne, meevoelende begeleiding van Will Bierman. De uitvaart van mijn moeder was perfect; iedereen die meewerkte heeft elkaar vlekkeloos aangevuld en versterkt. De muziek en powerpoint waren tot op de seconde in synchronisatie. De medewerkers die mijn moeder kwamen ophalen waren ook heel goed. Mooie bloemen!

Soraya

Prijzig

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Mij is niet duidelijk geworden waarom het basistarief van Meride zo hoog is. 2,1k waarna alle kosten voor de daadwerkelijke uitvaart volgen

Lievens

Alles was goed geregeld en uitvaartverzorger was vriendelijk en behulpzaam

Leenheer

Menselijk, warm liefde voor het vak

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee duidelijk, goede communicatie, ze houden zich aan de afspraken

Van Opdorp

Zeer fijne mensen die mij goed geholpen hebben. En zeer respectvol

Dontje

Erg prettige manier van communicatie.

Kolhoff

Van begin tot einde goede ondersteuning.

een verdrietige familie

Een zeer persoonlijke uitvaart.

Van Dolen - Sondermeijer

Zeer goed ervaring