Judith Konings

Mijn ervaring met 95percent is best wel goed. Vooral de klantenservice is erg goed

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

Christine

De schoenen zien er goed uit, keurig en snel verzonden in een 95p schoenendoos, dat vond ik een leuk detail.

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

PSH

Heel goede prijs-kwaliteIt verhouding

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Bas van der Meulen

Schoenen besteld die 3 van de 5 sterren kregen van 95percent. Snel geleverd. Thuis zagen de schoenen er werkelijk prachtig uit, in mijn ogen als nieuw. Maat prima. Volgende keer bestel ik hier weer.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

E. van Ham

Goede schoenen en snelle levering

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Geeske Damstra

Mooie schoenen, snelle levering

Yvonne Doornbos

Mooie schoenen en prima service ook wanneer er iets mis gaat met een zending wordt snel opgelost

Els van Kuijeren

Zeer tevreden

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Yvette

Goede service en prima kwaliteit

Els Carol

Prima service!