M Sterenberg

Ik heb de schoenen teruggestuurd omdat bij een de zool los liet.
De financiële afwikkeling was snel en correct.
Jammer dat dit niet door jullie was opgemerkt voor het versturen.

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor uw review. We hebben al contact gehad over uw review en heeft onze aandacht. Hopleijk tot ziens bij 95percent.

Esther Van leeuwen

Top! Wel een tip bij retour sturen: het zou handig zijn om inlever tijdstip te vermelden bij de retouradressen. In Hoofddorp Mastbos was dat alleen mogelijk tussen 15.00-18.00 uur. Begrijpelijk maar... Top! Wel een tip bij retour sturen: het zou handig zijn om inlever tijdstip te vermelden bij de retouradressen. In Hoofddorp Mastbos was dat alleen mogelijk tussen 15.00-18.00 uur. Begrijpelijk maar handig wanneer dat vermeld wordt op jullie site.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review en tip. We nemen deze mee voor de toekomst.
Graag tot ziens bij 95percent.

Ilonka Vlems

Geweldig, goedkopere mooie schoenen voor lage prijs en het milieu helpen

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Lenie Elmas

Goed, snelle reactie, prijs past bij kwaliteit van mijn bestelling : sneakers scotch&soda

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

Pina La marra

Zeer positieg

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Eveline vdE

Onlangs kocht ik een paar Skechers, maar ontving ik Gabor schoenen. Dit os netjes afgehandeld. Daarna 2 paar skechers besteld, maar niet geheel tevreden. Mankementen zouden beter benoemd kunnen... Onlangs kocht ik een paar Skechers, maar ontving ik Gabor schoenen. Dit os netjes afgehandeld. Daarna 2 paar skechers besteld, maar niet geheel tevreden. Mankementen zouden beter benoemd kunnen worden, een foto zegt niet alles. Paar 1 zat niet de originele zool in (en die loopt nou juist zo lekker) waardoor mijn steunzolen er niet lekker inpassen.
Paar 2 kraakt en binnenin is de neus stuk.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Heeft u contact gehad met de klantenservice? Hoploelijk hebben zij u na tevredenheid kunnen helpen. We zien u graag terug bij 95percent

Dick Hoving

Wat een succes! De Timberlands die ik nergens meer kon vinden, had 95percent wel! Tiptop in orde voor een schappelijke prijs!

P Zuijderduijn

Fijne schoenen mooi opgeknapt koop altijd hier zo hoeven schoenen niet weggegooid te worden

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Kirsty

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Marijn Pels

Fantastic