Henk De Roo

Goede kwaliteit en goede service

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent.

E. Saki

Tevreden

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Pieter Kroondijk

Betrouwbaar

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent.

Monique

Prima!

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.

Jan W. Temmink

Ik heb nu inmiddels 5 paar schoenen gekocht bij 95percent.nl. Steeds vijf sterren. Werkelijk geweldig hoe deze schoenen er optisch uit zien. En minstens zo belangrijk: wat een draagcomfort!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent.

Anita Steinhaus

Bestelling kwam kapot aan dat vond ik jammer. Mocht het laten maken op kosten van 95Percent maar had het liever dat zij het al hadden laten maken voor verzending.

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor uw review. U heeft hier helemaal gelijk in en dit is ook zeker niet onze bedoeling geweest. Hopelijk heeft de klantenservice het goed opgelost en zien we u terug bij 95percent.

henk van dijk

Snel en transparant, echter zijn de schoenen al kapot

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review, wat jammer dat uw order niet naar tevredenheid was. Heeft u al contact gehad met de klantenservice over dit probleem? Zij lossen dit soort problemen graag op.

R S

Duidelijke beschrijving en snelle levering. Het voldoet geheel aan de verwachtingen.

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.

Engeline Van Tongeren

Goede prijs, mooie schoenen/laarzen, snel geleverd

Reactie 95percent:

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent.

Antje Nobel

Fantastisch bedrijf.