Maarten

Goede en snelle service. Product zoals omschreven en volgens verwachting.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

José Merkies

Goede snelle service

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Karin Peeters

Perfecte schoenen. Blij verrast met jullie uitvoerige aanbod ook in de grote maten.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Emke De Vries-Westers

Ene paar schoenen waren helemaal goed en leuk. Andere paar lijmsporen en kleurverschillen terwijl het zo goed als nieuw zou zijn.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Hiervoor kunt u altijd contact voor opnemen met de klanten service. Zij hebben altijd een passende oplossing voor handen. hopelijk tot ziens bij 95percent.

A van Wijngaarden

Super!

Linds V Tol

Nette schoen, snel verzonden

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

louisa van dijk

Ik ben zeer tevreden! Snelle levering en de schoenen zijn zoals op de foto’s

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

wilma robroek

Schoenen wat mijn dochter kreeg voor kleinkinderen waren tweedehands met modder en gedragen . Vind ik niet kunnen
Volwassen schoenen zijn oké
Jammer maar de de Martens afgelopen winter...
Volwassen schoenen zijn oké
Jammer maar de de Martens afgelopen winter waren ook tweedehands
Moest ik zelf nog oppoetsen en modder vanaf halen
Jammer

Erik Draaijer

Snelle service, prima keuze en niet duur!

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

J Van Plateringen

Mooi concept!

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent