Bhagwanpersad Loilargosain

Persoonlijk heel goeie ervaring , producten met aangegeven sterren kan je zo aannemen heel goed

Gerrit Jan Peters

Na bestellen zeer snel geleverd

Manny Oost

Grandioos……Bestelling word super snel afgeleverd, niet goed gratis retour….en anders komen ze je tegemoet met een oplossing.

Dirk

Super concept en uitwerking.

Marjo Ten Vregelaar

Al meerdere keren schoenen besteld. Ze zijn zoals afgebeeld. Tot nu toe goede ervaringen

Miklos Nagy

Mooie schoenen , als nieuw

Karin Vonk

Zeer goed concept, schoenen zijn prima, snel verzonden en indien nodig ook makkelijk en kosteloos te retourneren (wel via een Homerr postservice)

Margareta Van der Meer

Ik hoorde goede ervaring met jullie bedrijf van mijn vriendin helaas ben ik zelf wat teleurgesteld. 1 paar schoenen waren kapot ( drukknop af), 1 paar waren behoorlijk gedragen en vies, 1 paar kreeg... Ik hoorde goede ervaring met jullie bedrijf van mijn vriendin helaas ben ik zelf wat teleurgesteld. 1 paar schoenen waren kapot ( drukknop af), 1 paar waren behoorlijk gedragen en vies, 1 paar kreeg ik verkeerde maat toegestuurd. Daarnaast heb ik wat onduidelijkheid over de schoenenmaat. Ik koop altij Gabor schoenmaat 5 1/2 ik begreep van verkoopster dat dit schoenmaat 39 is. Dus heb ik deze maat bij jullie besteld echter kreeg ik maat 6 toegestuurd.