M Davidzon

Prima bedrijf, ben erg voorstander van gebruik van gebruikte/geretourneerde goederen. Mis wel wat meer informatie over het product. Kreeg sneakers met een brede leest. Had ik dit van tevoren... Prima bedrijf, ben erg voorstander van gebruik van gebruikte/geretourneerde goederen. Mis wel wat meer informatie over het product. Kreeg sneakers met een brede leest. Had ik dit van tevoren geweten, dan had ik ze niet besteld omdat ik een hele smalle voet heb. Gevolg, weer een retour....

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor uw review. We snappen uw punt en wij zijn hier mee bezig om dit in de toekomst beter te maken.

Arjeh Mesquita

Snel en precies zoals beschreven. Goeie zaak!

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Margot Spaargaren

Zoals altijd een prima ervaring met 95Percent

Roger Gorissen

Ik heb nog steeds geen bericht van 95percent, dat de teruggestuurde schoenen goed ontvangen zijn terwijl ze al een geleden zijn afgeleverd door Post NL, ook nog steeds iets gehoord wanneer ik het... Ik heb nog steeds geen bericht van 95percent, dat de teruggestuurde schoenen goed ontvangen zijn terwijl ze al een geleden zijn afgeleverd door Post NL, ook nog steeds iets gehoord wanneer ik het geld terugkrijg

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review, de klantenservice heeft geprobeert contact met u te zoeken, maar tot op heden krijgen zij geen reactie. Uw retour is uiteraard afgehandelt.

S Hornung

Snel en goed

Marla Van Overbeek

Heel goed! Ik ben zeer tevreden over mijn zwarte Ecco sneakers maar 36. Ze zijn als nieuw en ik wacht nu tot er een paar witte Ecco sneakers worden aangeboden van dezelfde hoge kwaliteit, maar met... Heel goed! Ik ben zeer tevreden over mijn zwarte Ecco sneakers maar 36. Ze zijn als nieuw en ik wacht nu tot er een paar witte Ecco sneakers worden aangeboden van dezelfde hoge kwaliteit, maar met een flinke korting op de nieuwprijs.

Mark Jager

Persoonlijk, vriendelijk en duurzaam met een erg duidelijke en bereikbare klantenservice!

Reactie 95percent:

Maar dit is een leuke review, dank u wel hiervoor. Duurzaamheid staat inderdaad bij ons voorop. Tot gauw bij 95percent

Ans Willemsen

Mijn bestelde schoenen waren helaas te groot. Ze hadden de status "zo goed als nieuw" zagen er idd aan buitenzijde wel goed uit maar binnenkant niet alsof ze slechts 1 dag gedragen waren zoals de... Mijn bestelde schoenen waren helaas te groot. Ze hadden de status "zo goed als nieuw" zagen er idd aan buitenzijde wel goed uit maar binnenkant niet alsof ze slechts 1 dag gedragen waren zoals de algemene info op jullie website vermeld. Bv Afdrukken van een hielkussentje wat geplakt heeft gezeten, vieze binnenzool . In dat geval vind ik de prijs nog aan de hoge kant, ook omdat jullie de advies nieuwprijs vermelden terwijl dezelfde schoen online bij andere aanbieders al goedkoper wordt aangeboden. Daarom 3 sterren. Her verschil is dan stuk kleiner. Toch vind ik het concept interessant en de moeite waard bij anderen aan te bevelen.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Heeft u hierover contact gezocht met de klantenservice? Zij helpen u graag met het vinden van een passende oplossing. Hopelijk is het probleem dan snel opgelost.

Lutha Velthuis

Prima, ik vind het een prachtig concept! En ben zeer tevreden. Dit was de derde aankoop .. Dus ik ben een tevreden klant!! Ga zo dooršŸ‘

Vincent

Al vaker schoenen besteld via deze website. Deze keer zat er een kleine onvoorziene beschadiging op de schoen, hier de klantenservice een mailtje over gestuurd. En direct kwamen zij met een zeer... Al vaker schoenen besteld via deze website. Deze keer zat er een kleine onvoorziene beschadiging op de schoen, hier de klantenservice een mailtje over gestuurd. En direct kwamen zij met een zeer schappelijke oplossen. Hele fijne website waar je nog echt goed geholpen wordt.

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent