Jolet Buist

Perfect

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent.

Dave de vries

Super duurzaam en vaak prima schoenen voor weinig

Sophia van der Wal

Prettig

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Nelleke

Leuke schoenen voor een leuke prijs. Fijn dat schoenen zo nog een 2e kans krijgen. Ik mis wel soms extra maat informatie, sommige merken/schoenen vallen kleiner (of groter), waardoor ik toch een... Leuke schoenen voor een leuke prijs. Fijn dat schoenen zo nog een 2e kans krijgen. Ik mis wel soms extra maat informatie, sommige merken/schoenen vallen kleiner (of groter), waardoor ik toch een paar keer de verkeerde maat heb besteld en deze weer retour moest.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review, wij vermelden inderdaad de breedte maten niet. Dat is iets waar we aan kunnen werken. Hopelijk tot gauw bij 95percent.

Sandra Horn

Snelle bezorging
Gympen waren goed

Jolanda Wagenaar

Geweldige site met mooie betaalbare schoenen.
Bij event. retour, perfecte afhandeling.

Alice

Uitstekend

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

Ansjelien Neefjes

Duidelijk en eerlijk.

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Paula Hoekstra

Mooie producten voor mooie prijzen!

Renée Korthout

Alleen maar goeie ervaringen. Website geeft duidelijke informatie, verzending gaat snel en de bestelde schoenen zijn precies zoals beschreven👍🏻