Carla Buijs

Fijn nooit geen problemen

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Astrid Brok

Fantastisch initiatief om schoenen 2e kans te geven alsmede fantastische service. Ik koop nergens anders meer schoenen

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Jolanda Stammis

Ik heb wisselende ervaringen met dit bedrijf; van zeer goed naar zeer slecht en na een tijdje niet besteld te hebben, toch weer een bestelling gedaan en deze is weer zeer goed bevallen.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Als er problemen zijn met bestellingen zit onze klantenservice voor u klaar om het op te lossen. Hopelijk tot ziens bij 95percent.

Brigit Hendrix Brigit Hendrix

Erg tevreden

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Gerry Hanenbergh

We hebben hele mooie schoenen gekocht met weinig schade

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Emma

Super mooie schoenen voor een nog betere prijs🤩.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Annie Geus

Viel tegen

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. De klantenservice heeft contact met u gezocht om de problemen op te lossen. Hopelijk is het na tevredenheid opgelost.

Marjolein

Goede service

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Karlijn Vrolijk

Echt goede service herken je als er onverhoopt iets niet goed loopt en het beter opgelost wordt, dan je verwacht. Dat doen ze bij 95Percent.

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor uw review, dit vinden we echt top om te lezen. Graag zien we u dan ook terug bij 95percent.

Gerard van der Voort

Prima, goede schoenen voor een klein prijsje.