W Voskamp

De hoeveelheid sterren die schoenen krijgen zijn reëel, ook de website filters zijn grondig aangepakt en verbetert. Gratis verzending en retour.
Goed voor het milieu mbt minder grondstoffen...
Goed voor het milieu mbt minder grondstoffen gebruik.
Als je aangemeld bent ontvang je wel bijna dagelijks mail.

Reactie 95percent:

Maar dit is een leuke review, dank u wel hiervoor. Duurzaamheid staat inderdaad bij ons voorop. Tot gauw bij 95percent.

Daisy Meurs-Burgers

Super aanbod voor een topprijs

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent.

Fred van Vliet

Ik kan daar maar 1 ding over zeggen. Super. Heb net 2e stet Panama Jacks besteld binnen een week. Supersnelle levering. Kwaliteit eigenlijk nieuw. Voor bizar weing geld i verhouding tot de... Ik kan daar maar 1 ding over zeggen. Super. Heb net 2e stet Panama Jacks besteld binnen een week. Supersnelle levering. Kwaliteit eigenlijk nieuw. Voor bizar weing geld i verhouding tot de nieuwprijs.

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.

Ineke

Goede ervaring. Er was een probleem met de schoenen maar dat is keurig en snel opgelost.

Alice Muller

Had nog nooit van dit bedrijf gehoord . Maar ze hebben zulke schoenen voor een mooi prijsje

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent.

Wiebe Akse

Goed en accuraat

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent.

Geert Hoogerduijn

Alles prima geregeld. Heldere voorwaarden en regels.

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent.

Hoffer

Nog steeds mn geld niet terug

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor uw review. Het probleem is ondertussen verholpen door de klantenservice.
Hopelijk tot gauw bij 95percent.

GC

Uitgebreide keuze van merken.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Snelle levering.

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.

BIJ

Positief