Loes van Veenendaal

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

peter stoffels

Snelle levering,bijna nieuwe schoenen

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Gerda Smit

Boven verwachting.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Maddy Meels

Ik heb meerdere keren iets besteld via deze site maar in 75% van de gevallen ging er iets mis. Keer zwarte sneakers besteld, rose/ gele van ander merk geleverd gekregen, deze retour gestuurd.... Ik heb meerdere keren iets besteld via deze site maar in 75% van de gevallen ging er iets mis. Keer zwarte sneakers besteld, rose/ gele van ander merk geleverd gekregen, deze retour gestuurd. Opnieuw de zwarte besteld, maar ook opnieuw de rose/gele geleverd gekregen... een keer sneakers besteld en sandaaltjes in veel grotere maat ontvangen, een keer wandelschoenen in 2 verschillende maten ontvangen en nu sleehakken besteld met 2 cm verschil in hakhoogte...
Ben er nu wel klaar mee... helaas, erg jammer, mooi concept maar goede aflevering zeer te betreuren.
Enkele schoenen die wel goed geleverd zijn zijn ook in perfecte staat en beschreven zoals in de advertentie, maar dit is helaas maar enkele keren voorgekomen

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. De klantenservice heeft contact met u gehad en hopelijk is het als nog na tevredenheid opgelost.

Gerda van Keulen

Werkt volgens afspraak en direct

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

w Moens

Goed bevallen

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

M Sterenberg

Ik heb de schoenen teruggestuurd omdat bij een de zool los liet.
De financiële afwikkeling was snel en correct.
Jammer dat dit niet door jullie was opgemerkt voor het versturen.

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor uw review. We hebben al contact gehad over uw review en heeft onze aandacht. Hopleijk tot ziens bij 95percent.

Esther Van leeuwen

Top! Wel een tip bij retour sturen: het zou handig zijn om inlever tijdstip te vermelden bij de retouradressen. In Hoofddorp Mastbos was dat alleen mogelijk tussen 15.00-18.00 uur. Begrijpelijk maar... Top! Wel een tip bij retour sturen: het zou handig zijn om inlever tijdstip te vermelden bij de retouradressen. In Hoofddorp Mastbos was dat alleen mogelijk tussen 15.00-18.00 uur. Begrijpelijk maar handig wanneer dat vermeld wordt op jullie site.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review en tip. We nemen deze mee voor de toekomst.
Graag tot ziens bij 95percent.

Ilonka Vlems

Geweldig, goedkopere mooie schoenen voor lage prijs en het milieu helpen

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Lenie Elmas

Goed, snelle reactie, prijs past bij kwaliteit van mijn bestelling : sneakers scotch&soda

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent