Cindy

Schoenen als nieuw!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Truus Elshuis

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Mii Blauw

Superblij met mijn nieuwe sandaaltjes voor een mooie prijs. De bestelde tas vond ik veel te groot.
Helaas zijn de productomschrijvingen miniem. Waardoor je het product beter eerst even kunt googlen qua info. En daarna hier bestellen ;-)
Fijne winkel, goede kwaliteit en goede service.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review, we zijn inderdaad bezig met het verbeteren van de product omschrijving. Hopelijk is dit binnen afzienbare tijd verbeterd,

Thea Couperus

Ik zat bij die 5 procent, voor 100% bevredigend opgelost!

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor deze leuke review. Goed verwoord! Echt super. Hopelijk tot gauw bij 95percent.

Henk Donk

Mooie schoenen voor een lage prijs. Al vaak schoenen voor de kinderen en mezelf gekocht hier. Heel soms wat kapot maar met het contact is dat snel opgelost.

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Angrie de Bos

Uitstekende ervaring, de producten zijn zoals beschreven. Zeer tevreden!

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Marjan Vogten

Positief

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Tineke van den Bovenkamp

Schoenen worden snel geleverd. Ze zien er in het echt net zo uit als op de foto. Schoenen met een lichte beschadiging, je moet zoeken om de beschadiging te vinden. Prima bedrijf!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

M v/d Ven